Головна
Реєстрація
Вхід
Субота
18.11.2017
06:44
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню

Міні-чат

Статистика

Онлайн пассажиров всего: 1
Гостей: 1
Пассажиров: 0

  
Головна » 2010 » Січень » 26

На початку 2010 року Південно-Західна залізниця ввела в дію нову сучасну тягову підстанцію змінного струму з встановленою потужністю 2x25 мВт. Будівництво нової підстанції проводилося у рамках електрифікації дільниці Коростень-Новоград-Волинський-Шепетівка.

Уведення в роботу нової підстанції дало змогу Південно-Західній залізниці підвищити рівень напруги у тяговій мережі. Відтак, на дільниці підвищиться і надійність тягового енергопостачання.

Ще однією перевагою нової підстанції є збільшення пропускної спроможності вантажних та пасажирських поїздів на дільниці Коростень-Новоград-Волинський-Шепетівка.

26.01.2010

Переглядів: 222 | Додав: railroadersclub | Дата: 26.01.2010 | Коментарі (0)

На Донецькій залізниці користується популярністю послуга «експрес-передача» для громадян. У 2009 році поїздами формуванням Донецької залізниці відправлено 28 318 передач на загальну суму 456 тис. гривень.

Популярність послуги обумовлена тим, що передати посилку або листа пасажирським поїздом по території України – це значно швидше, ніж поштою.Окрім цього, передача кореспонденції поїздами також надійна та має відносно невелику вартість.

Завдяки послузі «експрес-передача» клієнт може офіційно передати документацію (іншу кореспонденцію) або посилку в будь-яке місто України пасажирськими поїздами формування Донецької залізниці, на яких стоянка поїзда перевищує 5 хв. Передачу можна віддати начальнику потяга або черговому по вокзалу, і працівники вокзалу оформлять та доставлять її на необхідний поїзд.

При отриманні передачі потрібно пред'явити посвідчення особи з фотографією. Вартість послуги «експрес-пере ... Читати далі »

Переглядів: 198 | Додав: railroadersclub | Дата: 26.01.2010 | Коментарі (0)


Упродовж 2009 року вагон-салон Донецької залізниці замовляли 12 разів на загальну суму 172 тис. гривень. Н айчастіше — у напрямках Києва, Севастополя та Львова. Клієнт може обрати будь-який маршрут прямування в межах графіка руху поїздів, у тому числі в країни СНД та Балтії.

Вагон -салон розрахований на 7-11 місць, він має великий зал, кухню, просторе спальне купе. Кухня обладнана холодильником, мікрохвильовою піччю та електроплитою. У залі є м`який куточок, комп`ютер, аудіо- та відеотехніка. У спальному купе розташовані ліжко, письмовий стіл, шафа, кондиціонер і ванна кімната. Передбачено також спеціальне купе для охорони та провідників. Такий вагон можна навіть використовувати як готель на колесах.

Для оренди VIP-вагону слід подати заявку на ім`я начальника Донецької залізниці. Вартість послуг включає в себе оренду та оплату одинад ... Читати далі »

Переглядів: 203 | Додав: railroadersclub | Дата: 26.01.2010 | Коментарі (0)

Загоряння у вагоні №3 поїзда №628 сполученням Чернівці—Київ 24 січня 2010 року сталося з вини провідника. Про це стало відомо від заступника генерального директора Укрзалізниці Миколи Снітка під час брифінгу 25 січня 2010 року. Причиною цього випадку стало порушення провідником вагона вимог «Інструкції з пожежної безпеки у вагонах поїздів» (використання та перевезення легкозаймистих речовин в салоні пасажирського вагона).

За даними Миколи Снітка, провідник цього вагона самовільно, порушуючи вимоги нормативних актів, взяв із собою в рейс туристичний газовий балон для особистих потреб, який він розмістив у службовому купе. Через 30 хвилин після відправлення зі станції Чернівці провідник виявив витік конденсату та різкий запах, після чого намагався винести балон з вагона.

Унаслідок витоку газу та його взаємодії з гарячим повітрям із котлового відділення робочого тамбуру виникла вогне-газово-повітряна хвиля, яка через відкриті тамбурні двері потрапил ... Читати далі »

Переглядів: 291 | Додав: railroadersclub | Дата: 26.01.2010 | Коментарі (0)


Форма входу

Пошук

Календар
«  Січень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Залізниці України

Сайт існує

railroadersclub © 2017
Використовуються технології uCoz