У господарстві електропостачання протягом 2008 та першого півріччя
2009 року зафіксовано відповідно 63 та 21 випадок псування та крадіжок
пристроїв електропостачання сторонніми особами на загальну суму понад
700 тис. грн. При цьому у 2008 році від зловмисників найбільше
постраждало маслонаповнюване обладнання тягових підстанцій, з якого
було злито понад 54 т трансформаторного масла. За перше півріччя
поточного року також злито 3,62 т. Усі крадіжки масла скоєні на тягових
підстанціях Криворізького регіону.
На контактній мережі та високовольтних лініях електропостачання
розкрадаються проводи, трансформатори живлення пристроїв СЦБ і приводи
секційних роз’єднувачів. Загальні матеріальні збитки від втручання
сторонніх осіб по господарству за 2008 рік склали майже 690 тис. грн.,
а за перше півріччя 2009-го — понад 37 тис. грн., цю суму було
затрачено і на відновлення пошкодженого та викраденого обладнання.
За фактами крадіжок було порушено 7 кримінальних справ, при цьому
го
... Читати далі »
Одеська залізниця вчасно та в повному обсязі виконує
встановлені плани ремонту вагонів та «Програму оздоровлення рухомого
складу», реалізуючи завдання Укрзалізниці з ремонту локомотивів,
пасажирських та вантажних вагонів. Так, у першому півріччі 2009 року в
умовах депо відремонтовано деповським ремонтом 1827 вантажних вагонів
інвентарного парку У крзалізниці та 2420 приватних вагонів.
Серед вагонів інвентарного парку У крзалізниці ,
відремонтованих у депо Одеської залізниці , — 816 універсальних
піввагон ів , 626 зерновозів, 128 крити х , 54 цистерн и та інші.
Ремонт вантажних вагонів на Одеськ ій залізниці
виконується в 5 вагонних депо ( Одеса-Застава 1, Шевченко, Пом іч на,
Знамянка, Херсон ) , кожне з яких спеціалізується на різних видах
ремонту.
Львівська залізниця прийняла рішення про реорганізацію
локомотивного господарства та має намір втілити його до кінця 2009
року. Через економічну кризу обсяги вантажних перевезень на Львівській
магістралі зменшилися на 48%, навантаження вагонів — на 59,6%, а
вивантаження — на 67,1% порівняно з минулим роком. Це негативно
вплинуло на фінансово-економічне становище залізниці й призвело до
вимушених кроків — реорганізації з метою приведення видатків до обсягів
роботи та уникнення скорочення працівників магістралі.
Зокрема, це стосується і локомотивного депо Чоп, реорганізацію якого
здійснять шляхом приєднання його до локомотивного депо Мукачево. Такий
вихід із ситуації продиктований тим, що інфраструктура депо Чоп не
відповідає сучасним умовам нормативних актів, інструкцій та керівних
документів щодо утримання тягового рухомого складу, гаранту
... Читати далі »
Все більшою популярністю у пасажирів користується
послуга «Експрес-передача». За 6 місяців 2009 року в поїздах формування
Донецької залізниці відправлено 10 430 передач на загальну суму близько
170 тис. гривень, тоді як за той же період 2008 року перевезено 2208
передач на суму 15 тис. гривень.
Популярність послуги обумовлена тим, що термінова
передача посилки або листа не завжди зручна поштою, а пасажирським
поїздом по території України виходить значно швидше. Окрім цього,
передача кореспонденції поїздами також надійна та має відносно невелику
вартість.
Завдяки послузі «Експрес-передача» клієнт може
офіційно передати документацію (іншу кореспонденцію) або посилку в
будь-яке місто України пасажирськими поїздами формування Донецької
залізниці, на яких стоянка поїзда перевищує 5 хвилин. Передачу можна
відд
... Читати далі »
З 17 липня 2009 року приміські поїзди Південно-Західної
залізниці постійно перевірятимуть 15 ревізорів. Вони слідкуватимуть за
оплатою проїзду пасажирами та дотриманням громадського порядку в
поїздах приміського сполучення.
Раніше Південно-Західна залізниця повідомляла, що з 1
червня 2009 року на залізниці створено контрольно-ревізійний відділ
приміських пасажирських поїздів. З 20 червня 2009 року впродовж трьох
тижнів майбутні працівники цього відділу навчалися роботі ревізорів.
Тепер же вони приступають до виконання своїх безпосередніх обов’язків.
Ревізори мають право стягувати штраф з безквиткових
пасажирів, а в разі відмови сплатити за проїзд висаджувати «зайців» на
найближчій станції. Також ревізори не дозволятимуть проводити
несанкціоновану торгівлю в поїздах.
Упродовж січня-червня 2009 року працівники воєнізованої охорони
та інших служб Львівської магістралі провели низку перевірок у місцях
масового ходіння громадян по залізничних коліях на станціях та
перегонах. Перевірки проводили з метою виявлення осіб, які порушують
правила перебування на об’єктах залізничної інфраструктури та
попередження наїздів рухомого складу на громадян.
У результаті таких спільних дій лише протягом шести місяців виявили
2737 порушників, які ходили по коліях, незважаючи на попередження
залізничників та правоохоронців. Кожному з порушників виписали штраф,
загальна сума стягнень — 25 488 грн.
Ще одним, на жаль, поширеним видом порушення є самовільний проїзд
громадян у вантажних поїздах. Таких відчайдухів у 2009 році виявили вже
103 особи, їх оштрафували на суму 1923 грн.
У першому півріччі 2009 року на Придніпровській залізниці
зафіксовано 190 випадків несанкціонованого втручання сторонніх осіб у
роботу структурних підрозділів господарства сигналізації та зв’язку.
Цими діями залізниці завдано матеріальних збитків на суму понад 270
тис. грн.
По всіх випадках розкрадання та псування майна Придніпровської
залізниці направлено листи до лінійних органів міліції та прокуратури.
Наразі порушено 25 карних справ за ст.185 ч.1, ст.185 ч.2 та ст.277 ч.1
КК України, по 116 випадках отримано відмови в їх порушенні.
Для надійного забезпечення схоронності обладнання СЦБ та зв’язку й
виключення можливості його розукомплектування залізничники розробили
додаткові заходи для обмеження доступу до матеріальних цінностей
сторонніх осіб, а саме: 118 дросель-трансформаторів обладнано захисними
пристроями, підвищено надійність 39
... Читати далі »
Під час міжурядової українсько-корейської зустрічі, що
відбулась 16 липня в м. Сеул (Республіка Корея), був підписаний
«Меморандум про взаєморозуміння між Державною адміністрацією
залізничного транспорту України та компанією «Hyundai Rotem» та
«Hyundai Corporation» щодо співробітництва в галузі промислового
будівництва сучасного залізничного рухомого складу». Від української
сторони документ підписав Генеральний директор Укрзалізниці Михайло
Костюк, від корейської — Президент компанії «Hyundai Rotem» Лі Йєо Сунг
та Старший Віце-Президент «Hyundai Corporation» Лі Чанг Бум.
Згідно з Меморандумом сторони домовились вивчити
можливість надання корейською сторон ою кредитних коштів під гарантії
Кабінету Міністрів України для придбання 10 міжрегіональних
електропоїздів та 4 дизель-поїздів. Експлуатація корейських електричок
розпочнеться у 2012 році.
Окрім того, сторони не виключають можливість
започаткування спільного виробництва пої
... Читати далі »