За період з липня 2008 по липень 2009 року залізниці України перевезли
19 278 тис. тонн зернових вантажів, зокрема, 16 819 тис. тонн зерна
перевезено на експорт. Основні види зернових вантажів, що перевозяться:
пшениця, ячмінь, зерно кукурудзи, насіння ріпаку та соняшнику. Впродовж
6 місяців поточного року залізницями України перевезено 8853 тис. тонн
зернових вантажів, з них 7907 тис. тонн — на експорт, що в середньому
складало 790 вагонів-зерновозів за добу. Для порівняння: за відповідний
період минулого року було перевезено 4430 тис. тонн, з них 2183 — на
експорт.
Станом на 2 липня на припортових станціях, портових елеваторах та
зерноперевалочних комплексах, на шляху прямування до них знаходиться
1637 завантажених зерновозів. Інвентарний парк вагонів-зерновозів
Укрзалізниці складає 11 579 вагонів, з яких 9816 — на залізницях
України, при цьому з них 9000 задіяні в перевезеннях вантажів по
Україні та 963 — знаходяться за межами України.
У внутрішньому сполученні за перше пі
... Читати далі »
За оперативними даними у червні 2009 року середньодобово
навантажувалось понад 839 тисяч тонн, що становить 104% до планового
завдання. Покращено цей показник на всіх залізницях: на Донецькій —
(104,6%), Придніпровській — (105,5%), Південній — (101,5%),
Південно-Західній — (101,9%), Одеській — (103,6%), Львівській —
(100,7%), хоча до рівня минулого року по Укрзалізниці цей показник
виконано всього лише на 69%.
Вивантаження вагонів також підвищено до планового завдання та становить
103,7%, тобто середньодобово вивантажувалось понад 13,5 тис. вагонів,
до рівня 2008 року цей показник нижче на всіх залізницях:
Південно-Західній — 59%, Придніпровській — 65,2%, Львівській — 68,2%,
Донецькій —70,2%, Південній — 74,5%, Одеській — 78,4%.
Стосовно якості роботи, то основний показник, який характеризує
ефективність використання вагонів по Укрзалізниці, — обіг навантаженого
ва
... Читати далі »
Залізничники докладають зусиль для того, щоб забезпечити пасажирам
комфортний проїзд влітку, але наразі кондиціонерами оснащено 30%
вагонів.
«Кондиціонування суттєво впливає на якість обслуговування пасажирів.
Тому нові вагони, що закуповуватиме Укрзалізниця, будуть оснащені
кондиціонерами», — про це розповів в інтерв’ю журналістам перший
заступник начальника Головного пасажирського управління Укрзалізниці
Ігор Бреус. За його словами, у 2009 році згідно з фінансовим планом
передбачається придбати 170 пасажирських вагонів.
Загалом станом на 1 липня 2009 року залізницями України курсують 7252
пасажирських вагони: 3748 — плацкартні, 2546 — купейні, 315 — СВ, 140 —
РІЦ та 503 — міжобласні. Всього оснащено кондиціонерами 2156 вагонів
(30%). Ця ситуація обумовлена тим, що в більшості пасажирських вагонів
системи кондиціонування повітря не передбачені конструктивно.
Пожежна охорона Укрзалізниці провела практичні навчання з ліквідації
аварії на території станції Одеса-Товарна Одеської залізниці.
Відпрацьовувалася аварійна ситуація при перевезенні світлих
нафтопродуктів.
За тактичним задумом на станції Одеса-Товарна в складі вантажного
поїзда в цистерні (вантаж — дизельне пальне) сталася розгерметизація
нижнього зливного приладу з наступним розливом легкозаймистої речовини
та її займанням.
Завдяки оперативному реагуванню диспетчерського персоналу Одеської
залізниці та злагодженим діям підрозділів відомчої й Державної пожежної
охорони умовна пожежа площею 200 м2 і аварійна ситуація повністю
ліквідовані за 40 хвилин із моменту її виявлення.
Під час ліквідації учбової пожежі складом підрозділів залізниці було
показане вміння швидко орієнтуватись у складній обстановці та приймати
оптимальні рішення.
Навчання проводилися з метою відпрацювання взаємодії підрозділів МНС та
служб Одеської залізниці при ліквідації надзвичайн
... Читати далі »