Незважаючи на профілактичну роботу, затримання та
штрафи, люди щодня порушують правила поведінки на залізничному
транспорті. Лише в червні цього року за ходіння по коліях працівники
воєнізованої охорони Південно-Західної залізниці затримали та
оштрафували 323 правопорушники.
Всього в першій половині 2009 року за ходіння по
залізничних коліях затримано 2064 особи. Вони сплатили накладені на них
штрафи на загальну суму 19 тисяч гривень.
Південно-Західна залізниця звертається до пасажирів з
проханням задля їхньої власної безпеки переходити залізничні колії лише
у спеціально встановлених місцях: по мостових та наземних переходах.
У першому півріччі поточного року Одеська залізниця
відправила 11,2 тис. пасажирських і 19,7 тис. приміських поїздів.
Середня населеність вагона пасажирського поїзда становила 80-93% , а
приміського — 70% ( 53 особи) .
Завдяки позитивній реакції пасажирів на заклики
купувати квитки заздалегідь залізничники мають змогу оперативно
призначати додаткові поїзди на найбільш популярні напрямки. Дефіциту
квитків навіть у передсвяткові та святкові дні не було зафіксовано.
На жаль, збитки від перевезення пасажирів пільгових
категорій «з’їдають» заощаджені кошти та зводять нанівець усі намагання
магістралі досягнути позитивної динаміки в роботі пасажирського
сектора. Тільки за шість місяців 2009 року борг Міністерства освіти і
науки перед Одеською залізницею склав 7,5 млн. грн., а надійшло лише
1,9 млн. грн. У той же ч
... Читати далі »
За перше півріччя 2009 року сторонніми особами
здійснено 286 спроб несанкціонованого втручання в діяльність Донецької
залізниці, що на 214 менше, ніж за відповідний період минулого року.
Матеріальні збитки з рахунком відновлювальних робіт склали 542,6 тис.
гривень.
Такі втручання в діяльність залізничного транспорту не
тільки спричиняють затримку вантажних і пасажирських поїздів, а й
можуть створювати загрозу безпеці життя та здоров’я працівників і
пасажирів. Крім цього, вони призводять до значних матеріальних затрат
на відновлення, а також до зниження інтенсивності руху поїздів на
відповідних дільницях і збитків від прострочення доставки вантажів.
З метою попередження несанкціонованих втручань
ведеться цілеспрямована профілактична робота. Так, за шість місяців
поточного року для запобігання розкраданням на Донецькій залізниці
здійс
... Читати далі »
З 1 серпня 2009 року ряди працівників Донецької
залізниці поповнять 509 молодих фахівців — випускників галузевих вузів
I-IV рівнів акредитації.
Донецька залізниця продовжує активно омолоджувати
кадри основних професій. З питання надання першого робочого місця
підприємство тісно співпрацює з відповідними профільними вузами:
Донецьким інститутом залізничного транспорту, Дніпропетровським
національним університетом, Українською державною академією
залізничного транспорту в Харкові, Слов'янським і Артемівським
технікумами залізничного транспорту.
Молоді фахівці на залізниці проходять стажування, за
кожним з них закріплюється досвідчений наставник, який навчить
необхідним навикам, допоможе в освоєнні професії та адаптації в
колективі. Окрім цього, їм надаються гуртожитки та інші соціальні
гарантії, передбачені ко
... Читати далі »
Задля покращення обслуговування
пасажирів Південно-Західна залізниця подовжує маршрут прямування
електропоїзда підвищеного комфорту. Відтак, з 24 липня 2009 року
електропоїзд №846/844 Київ—Чернігів—Київ прямуватиме до станції
Славутич.
Поїзд відправлятиметься під номером 846/845-844/843
Київ—Славутич—Київ зі станції Київ-Пасажирський о 17:57, а прибуватиме
до Славутича о 21:57. У зворотному напрямку з 25 липня 2009 року
електропоїзд вирушатиме зі станції Славутич о 05:09, прибуватиме до
Києва о 09:13.
А щоби забезпечити перевезення пасажирів на дільниці
Чернігів—Славутич—Чернігів, в електропоїзд підвищеного комфорту
№846/845-844/843 Київ—Славутич—Київ у вагони №1 і 2 дозволяється
посадка пасажирів з квитками за приміським тарифом. У зв’язку із цим
курсування електропоїзда №6861/6852 Чернігів—Неданчичі—Чернігів
відмі
... Читати далі »
За 6 місяців 2009 року залізницями України перевезено
пасажирів пільгових категорій на суму 243,3 млн. грн., а компенсації
отримано 54,2 млн. грн., що складає 22,3% від необхідної суми.
Пільгових перевезень , замовником яких є обласні
держадміністрації, виконано на суму 149,2 млн. грн., а отримано
компенсації за них лише 34,8 млн. грн. (23,4%).
Також складною залишається ситуація з фінансуванням за
перевезення студентів вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації
та учнів професійно-технічних навчальних закладів (далі — студенти).
Залізницями перевезено студентів на суму 78,9 млн. грн., а отримано
компенсації 19 млн. грн. (24,2%).
Найгірша ситуація з фінансуванням склалася з
перевезенням дітей віком від 6 до 14 років . Залізницями перевезено їх
на суму 14,7 млн. грн., а компенсації не отримано взагал
... Читати далі »