За результатами галузевого змагання трудових колективів
залізниць України та їх структурних підприємств за підсумками роботи у
2009 році ДП «Донецька залізниця» зайняла друге місце.
Донецька залізниця повністю виконала поставлені
завдання з перевезення пасажирів і вантажів, забезпечила належний
рівень експлуатаційної роботи магістралі. Покращені показники виконання
графіка пасажирських, приміських і вантажних потягів. Виконані значні
обсяги робіт з модернізації і капітального ремонту колії та рухомого
складу, пристроїв і устаткування, внаслідок чого збільшена швидкість
руху потягів.
Кращими на залізницях України визнані: вантажна
станція Сартана, колійна машинна станція №62, структурний підрозділ
«Енергозбут» та Попаснянське будівельно-монтажне експлуатаційне
управління.
«Ми почали цікавий проект з будівництва поїздів для
міжрегіонального сполучення на підприємстві „Луганськтепловоз”. Це буде
повнопривідний поїзд без локомотивної тяги з кращою динамікою та вищим
рівнем комфорту», — про це стало відомо від генерального директора
Укрзалізниці Михайла Костюка під час його робочого візиту на Одеську
залізницю 23 березня 2010 року. За його словами, контракт з
виготовлення українського швидкісного поїзда з розприділеною тягою може
бути підписаний вже найближчим часом.
«Було прийнято найоптимальніше рішення — зробити
ставку на вітчизняного виробника. Необхідно виготовити перші варіанти
поїзда. Сподіваюся, що впродовж кількох років доженемо кращих світових
виробників», — зауважив очільник Укрзалізниці.
Побудова нового рухомого складу — ще один крок у
впровадженні в Україні прискорених пасажирських поїздів. Нагадаємо, що
для цього вже прийнято рішення розподілити напрямки руху поїздів на
переважно паса
... Читати далі »
У січні-лютому 2010 року на переїздах та коліях
залізниць України сталося 24 дорожньо-транспортні пригоди, у яких одна
людина загинула і 12 — травмовані. Найбільше ДТП (8 випадків) сталося
на Південно-Західній залізниці.
Порівняно з відповідним періодом минулого року кількість постраждалих зменшилася: загиблих — на 13 осіб, травмованих — на 7.
Як свідчить статистика, ДТП відбуваються через те, що
громадяни ігнорують заборонні сигнали світлофорів, порушують правила
поведінки на об’єктах залізничної інфраструктури. Так, упродовж
січня-лютого цього року найбільше дорожньо-транспортних пригод (19 випадків) сталося на переїздах без чергового, обладнаних сигналізацією. Усі — з вини водіїв автотранспорту.
Залізничники вкотре закликають водіїв та пішоходів
суворо дотримуватися правил перетину переїздів та колій, бути уважними
й дисциплінованими під час перетину колій і переї
... Читати далі »