«Ми почали цікавий проект з будівництва поїздів для
міжрегіонального сполучення на підприємстві „Луганськтепловоз”. Це буде
повнопривідний поїзд без локомотивної тяги з кращою динамікою та вищим
рівнем комфорту», — про це стало відомо від генерального директора
Укрзалізниці Михайла Костюка під час його робочого візиту на Одеську
залізницю 23 березня 2010 року. За його словами, контракт з
виготовлення українського швидкісного поїзда з розприділеною тягою може
бути підписаний вже найближчим часом.
«Було прийнято найоптимальніше рішення — зробити
ставку на вітчизняного виробника. Необхідно виготовити перші варіанти
поїзда. Сподіваюся, що впродовж кількох років доженемо кращих світових
виробників», — зауважив очільник Укрзалізниці.
Побудова нового рухомого складу — ще один крок у
впровадженні в Україні прискорених пасажирських поїздів. Нагадаємо, що
для цього вже прийнято рішення розподілити напрямки руху поїздів на
переважно пасажирські та переважно вантажні. Переважно пасажирськими
стануть два основних напрямки: один на захід (Київ—Жмеринка і далі на
Львів та Одесу), другий на схід (Київ—Гребінка—Полтава—Красноград і
далі на Харків, Дніпропетровськ, Донецьк і Сімферополь).
|