За 8 місяців 2009 року Донецька залізниця завдяки впровадженню
енергозберігаючих технологій і жорсткому контролю над витратами
енергетичних ресурсів заощадила 16,863 млн грн.
Значної економії коштів удалося досягти за рахунок регулярного аналізу енергоспоживання та організаційно-технічних заходів:
у тязі поїздів: скорочення парку тепловозів і електровозів на фактичні
об'єми перевезень у вантажному русі, підвищення продуктивності
використання маневрових локомотивів проти рівня минулого року в тепло-
й електротязі;
ремонт колії та зниження поїздопопереджень;
зменшення витрат дизельного палива в експлуатації за рахунок
модернізації тепловозів системами конденсаторного пуску, відміна
довготривалих енергоємних обмежень швидкості руху потягів,
запровадження системи контролю витрат дизельного палива типу «БIС-Р» на
тепловоз
... Читати далі »
Загальна рентабельність залізниць України за результатами 2009 року
очікується в розмірі 0,64%. Залізничники стурбовані тим, що низький
рівень рентабельності не забезпечує повною мірою самоокупність і
технічний розвиток галузі.
На сьогодні українські залізничні вантажні тарифи залишаються
найнижчими в Європі. Порівняно з тарифами сусідніх країн їх рівень
нижчий, ніж у Росії, у 1,5-1,7 разу; Польщі — у 6,4 разу; Словаччині —
у 5,5 разу; Угорщині — 3,4 разу; Румунії — у 5,3 разу.
Остання індексація вантажних тарифів, із підвищенням на 9,65%,
відбулася 01.10.2008, і в подальшому проводилося лише зниження тарифів
на перевезення окремих груп вантажів. Негативна тенденція відставання
рівня залізничних тарифів від інфляційних процесів у державі існує
протягом тривалого періоду. Так, наприклад, тарифи на вантажні
перевезення за серпень 2009 року порівняно з 1991-м збі
... Читати далі »