Залізничники оточують старше покоління турботою та
увагою не тільки у свята, а й у будні. Упродовж першого півріччя 2009
року 1676 ветеранів та інвалідів війни отримали матеріальну допомогу на
загальну суму 2 млн 375 тис. гривень. Окрім того, 201 ветерану
магістралі на проведення безкоштовних операцій та медичного лікування
було виділено кошти на суму понад 83 тис. гривень, а ліками було
забезпечено 122 ветеранів, до того ж за перше півріччя Одеська
залізниця оздоровила 153 ветеранів.
Ветерани також забезпечуються засобами реабілітації і
пересування, путівками для санаторно-курортного лікування. 2505 осіб на
пільгових умовах отримали побутове паливо.
Одеська залізниця не тільки забезпечує перевезення
пільговиків згідно з чинним законодавством, але й з 2002 року
безкоштовно надає постільну білизну та чай інвал
... Читати далі »
У Дніпропетровському національному університеті
залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна 31 серпня 2009 року
відбулися урочисті збори з нагоди початку нового навчального року.
Ректор ДНУЗТ Олександр Пшінько привітав студентів та
побажав усім присутнім вдалого навчального року. Слова подяки лунали на
адресу Придніпровської залізниці за відмінну організацію виробничих
студентських загонів, у яких майбутні залізничники мали можливість
застосувати на практиці теоретичні знання, отримані на лекціях. У цьому
році від Дніпропетровського національного університету залізничного
транспорту на Придніпровській залізниці 384 студенти працювали
провідниками вагонів, 36 — помічниками машиністів електровозів або
тепловозів та 57 — монтерами колії.
На святі були присутні голова Дніпропетровської
облради Юрій Вілкул, начальник Придніпровської залізниці Петро Лоза,
представники Міністерства транспорту та зв’язку України, а також
Одесь
... Читати далі »
У липні поточного року продовжувались активні роботи з
електрифікації дільниці Полтава Південна—Мала Перещепинська Південної
залізниці. Проведена робота є початком другого етапу в електрифікації
стратегічно важливого напрямку Полтава Південна—Кременчук.
Нагадаємо, у жовтні 2008 року була переведена на
електротягу дільниця Кременчук—Бурти—Користівка напрямку Полтава
Південна—Кременчук, що дозволило залізничникам кожного місяця економити
близько 3,5 млн грн на тязі поїздів. У майбутньому електрифікація
дільниці Полтава Південна—Кременчук дозволить виконувати перевезення на
електротязі від кордону Росії до портів Чорного моря .
Основними перевагами електрифікації магістралей є
здешевлення перевізного процесу, турбота про навколишнє середовище,
збільшення пропускної спроможності залізниць. Також без проведення
робіт з електрифікації та мод
... Читати далі »