Головна
Реєстрація
Вхід
П`ятниця
19.04.2024
19:45
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню

Міні-чат

Статистика

Онлайн пассажиров всего: 1
Гостей: 1
Пассажиров: 0

  
Головна » 2010 » Червень » 17 » Укрзалізниця відкрила електрифікований рух на ділянці Конотоп-Ворожб
18:35
Укрзалізниця відкрила електрифікований рух на ділянці Конотоп-Ворожб

Сьогодні, 17 червня 2010 року, наПівденно-Західній залізниці урочисто відкрито нову електрифіковану ділянку Конотоп-Ворожба, по якій відправлено в перший рейс електропоїзд підвищеного комфорту Ворожба-Київ. В урочистостях взяли участь Президент України Віктор Янукович, Міністр транспорту та зв’язку України Костянтин Єфименко та Генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк.

Під час урочистостей Президент України Віктор Янукович та гості заходу відправили в перший рейс електропоїзд підвищеного комфорту № 818/817 сполученням Ворожба-Київ. Квиток від станції Ворожба до станції Київ-Пасажирський в електропоїзді підвищеного комфорту коштує 15 грн., що на 25-60 грн. дешевше, ніж на той самий напрямок в пасажирських поїздах. Відтак пасажири зможуть електропоїздами підвищеного комфорту за менший час та без пересадок прямувати до Києва.

Дані роботи проводилися в рамках реалізації програми електрифікації залізничних доріг України на 2008-2020 рр. Протяжність нової електрифікованої ділянки Конотоп-Ворожба – 76 км. Завдяки запуску електрифікованої залізничної ділянки Конотоп-Ворожба вдасться на 6,5 годин прискорити рух вагонопотоку з Південної залізниці в напрямку Білорусі за рахунок пропуску його через стик Ворожба замість стику Гребінка-Дарниця.

Також під час проведення робіт з електрифікації ділянки залізничники відреконструювали колії станцій Путивль, Ворожба, Дубов’язівка та Путійська. Виконано середній ремонт на перегонах Путивль-Кошари, Дубов’язівка-Конотоп, а також укладено стрілочні переводи на станціях Кошари, Ворожба та Путивль.

На станції Ворожба був відреконструйований залізничний вокзал, якому цьогоріч виповнюється 122 роки. Нині ця пам’ятка архітектури обладнана сучасними технічними засобами, які відповідають рівню оснащення столичного вокзалу. Зокрема, на вокзалі відремонтовано дах та фасад приміщення, зал очікування та службово-технічні приміщення, а також облаштовано пасажирські платформи Київського та Курського напрямків.

Станція Ворожба є одним з найбільших залізничних вузлів, що з’єднують Західну частину Росії з лівим берегом Дніпра, поєднує Східну частину України з Республікою Білорусь та портами Прибалтійських країн, а також є важливим залізничним вузлом, стиковим пунктом між Південно-Західною та Південною залізницями.

Довідка. Роботи з електрифікації дільниці Конотоп – Ворожба Південно-Західної залізниці розпочалися у 2009 році.

Електрифікація цієї залізничної дільниці дасть можливість:

  • скоротити витрати на оплату енергоносіїв на 58 млн грн. на рік ;
  • послабити негативний вплив залізничного транспорту на оточуюче природне середовище – зменшаться викиди забруднюючих речовин у атмосферу за рахунок скорочення споживання дизельного палива на 9,9 тис. тонн на рік;
  • досягти енергозберігаючого ефекту – економії близько 3,7 тис. тонн умовного палива на рік;

- підвищити надійність системи електропостачання всієї інфраструктури залізниці та рівень безпеки перевезень;

  • забезпечити надійне приміське сполучення у регіоні Сумської області.
  • створити соціальний ефект – появу додаткових робочих місць по експлуатації нових пристроїв електропостачання, що забезпечує зайнятість населення, підвищує їх матеріальне становище.

При вартості будівництва електрифікації 99,5 млн грн. окупність капітальних вкладень становить 1,7 роки.

Загалом електрифікація залізниць здійснюється для розвитку міжнародних транспортних коридорів, реалізації завдань з розмежування вантажного та пасажирського руху, а також набуває особливої актуальності при постійно зростаючих цінах на нафтопродукти. Основною перевагою використання електричної тяги є зниження в 3-5 (у залежності від видів руху) собівартості перевезень в порівнянні з тепловозною тягою.

Упродовж 1991-2009 років власними силами залізниць України була здійснена електрифікація 1689,2 км залізничних ліній, у порівнянні з 1991 роком полігон електрифікації збільшився на 21%. На сьогодні загальна довжина електрифікованих дільниць складає 9756 км, що становить 44,3% від загальної експлуатаційної довжини залізниць України.

Переглядів: 610 | Додав: railroadersclub | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Форма входу

Пошук

Календар
«  Червень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Залізниці України

Сайт існує

railroadersclub © 2024
Використовуються технології uCoz