Оскільки залізничники продовжують виконувати ремонтні роботи на перегоні Київ-Московський – Дарниця, 29 червня 2010 року з 10 год. 30 хв. до 15 год. 30 хв. приміські поїзди прямуватимуть через станцію Київ-Петрівка. Отже, зміненим маршрутом курсуватимуть такі електропоїзди: № 6911 Ніжин – Борщагівка-тех. через Київ-Петрівка (замість Київ-Пас); № 6812 Борщагівка-тех. – Гребінка через Київ-Петрівку (замість Київ-Пас); № 6810 Борщагівка-тех. – Яготин через Київ-Петрівку (замість Київ-Пас); № 6811 Яготин – Борщагівка-тех. через Київ-Петрівку (замість Київ-Пас); № 6813 Гребінка – Київ-Петрівка (замість Київ-Пас); № 6816 Київ-Петрівка (замість Київ-Пас) – Гребінка. Південно-Західна залізниця закликає пасажирів уважніше слухати оголошення про зміни у розкладі руху поїздів, оскільки в цей період відбудуться зміни також і у розкладі руху приміських поїздів підвищеного комфорту № 810, № 812, № 816.
Залізничники Південної залізниці включили нові маршрути у літній графік руху приміських поїздів: Харків-Пасажирський — Зміїв, Харків-Пасажирський — Бірки, Левада — Коробочкіне — Лосєво, Полтава — Мала Перещепінська, Суми — Білопілля. Такі зміни з’явилися за результатами вивчення побажань пасажирів. Також після капітального ремонту вийшов у рейс потяг підвищеної комфортності сполученням Харків — Запоріжжя. Маршрут електропоїзда № 6321 «Харків — Раднаркомівська» продовжено до станції Огульці ім. А. Пучко. Відновлено зупинку електропоїздів на платформі Караванна на ділянці Харків — Раднаркомівська.
За 5 місяців 2010 року залізниці України перевезли 5 млн 520 тис тонн зернових вантажів. Зокрема, у внутрішньому сполученні перевезено 777 тис. тонн, транзитному — 281 тис. тонн, експорт — 4 млн 453 тис. тонн, імпорт — 10 тис. тонн. Основні види зернових вантажів, що перевозяться: пшениця, ячмінь, зерно кукурудзи, насіння ріпаку та соняшнику.
Укрзалізниця дбає про залучення до роботи молодих фахівців. Щороку на підприємствах галузі надається більше 5 тис. перших робочих місць для молоді, з них близько 2 тис. місць — випускникам вищих навчальних закладів різних рівнів акредитації, більшість із яких навчалася за технічними спеціальностями залізничного спрямування. Так минулого року на роботу у галузь залізничного транспорту було прийнято 1980 випускник і в вищих навчальних закладів. На сьогодні на залізницях країни працюють майже 4,5 тис молодих фахівців, серед яких близько 3 тис. осіб — випускники технікумів і 1,5 тис. осіб — випускники університетів та Української державної академії залізничного транспорту . Загалом же серед працівників залізниць молодь (особи до 35 років) складає майже 30%, із них близько 40 тис. мають вищу освіту, а близько 15 тис. поєднують роботу із навчанням у вищих навчальних закладах. Підготовку фахівців з вищою освітою для галузі за більш ніж 20 напрямами здійснюють 11 технікумів залізничного тра
... Читати далі »