Донецька залізниця плідно виконує
програми з ремонту рухомого складу, особлива увага приділяється ремонту
пасажирських вагонів. Так, за п’ять місяців 2010 року в умовах депо
різними видами ремонту оздоровлено 252 пасажирські вагони, у тому числі
деповським — 204, капітальним — 48 одиниць. Під час капітального
ремонту проводиться заміна головних вузлів та пошкоджених деталей, а
також їх модернізація, додатково знімається частина обшивки кузова для
заміни теплоізоляції та електропроводки. Крім цього, оновлюється
внутрішній інтер’єр пасажирського вагону.
До того ж за п’ять місяців цього року поточним
деповським ремонтом оздоровлено 8 маневрових тепловозів, 7 вантажних
тепловозів, 11 електровозів. Під час поточного ремонту замінюються та
відновлюються окремі вузли й деталі локомотива, після чого проводяться
регулювання та випробування, які гарантують працездатність
... Читати далі »
У зв’язку зі спекою залізничники підвищили пильність
щодо стану колійного господарства. Насамперед, це стосується
експлуатації рейкових плітей безстикової колії. У сонячні дні
температура в рейкових плітях безстикової колії майже на 20 градусів
перевищує температуру повітря, через що виникають додаткові поздовжні
напруження колії.
На сьогодні відкореговано графіки натурного огляду
колії фахівцями колійного господарства, оскільки з 12 до 16 години дня
в рейках максимальна температура. Тому колійники в гарячу пору року
починають роботи з поточного утримання колії вже о 6 годині ранку, ще
до піку сонцестояння.
Керівний склад колійного господарства здійснює
перевірки та об’їзди головних напрямків з голови поїздів, які при
необхідності, повинні обмежити швидкість руху, аби не допустити
небажаних наслідків при високих температурах.
Впродовж п’яти місяців 2010 року на переїздах та
коліях залізниць України сталася 46 дорожньо-транспортних пригод,
зокрема 43 на переїздах і 3 на коліях поза переїздами. Під час ДТП 7
людей загинуло і 20 — травмовані. Найбільше ДТП (13 випадків) сталося
на Львівській залізниці.
Порівняно з відповідним періодом минулого року
кількість ДТП зросла на 12 випадків, а кількість постраждалих
зменшилася: загиблих — на 13 осіб, травмованих — на 3.
Як свідчить статистика, найчастіше ДТП відбуваються
через те, що громадяни ігнорують заборонні сигнали світлофорів,
порушують правила поведінки на об’єктах залізничної інфраструктури.
Так, упродовж січня-травня цього року найбільше дорожньо-транспортних пригод (27 випадків) сталося на переїздах без чергового, обладнаних сигналізацією. Усі — з вини водіїв автотранспорту.
... Читати далі »
Для залізничників літній сезон перевезень — особливий
час, коли всі зусилля спрямовані на те, щоб безпечно та якісно
перевезти всіх пасажирів, кількість яких улітку збільшується у два
рази. Станом на 8 червня 2010 року Укрзалізниця вже призначила 21
літній поїзд, з яких найбільше (18) курсуватиме в кримському напрямку й
2 — до Одеси.
Робота з вивчення попиту та призначення додаткових
поїздів на найбільш популярні напрямки триває. Тож Укрзалізниця
закликає пасажирів заздалегідь планувати свої подорожі та купувати
проїзні документи.
Наразі вільні місця у кримському напрямку є. Для
прикладу, з Києва у напрямку Криму станом на 8 червня 2010 року на 9
червня є понад 1200 вільних місць, на 10 червня — понад 1300, на 11
червня — більше 1900, на 16 червня — понад 3 тис. вільних місць.
Загалом для забезпечення літніх перевезень 2010 року
залізничники задіють 6297 пасажирських вагонів, серед яких 1798 —
вагони, що обладнані системою к
... Читати далі »