На Одеській залізниці працюють 5 оперативних штабів,
які здійснюють додаткові заходи для забезпечення надійної експлуатації
ділянок залізничного полотна, що знаходяться у складних
інженерно-геологічних умовах. Працівники дистанції колії постійно
здійснюють обстеження потенційно небезпечних ділянок для уникнення
розмиву та осідання земляного полотна. Щодня проводиться промір русел в
річках Буг, Дніпро та Інгулець. У разі виникнення надзвичайних ситуацій
оперативні штаби здатні своєчасно зреагувати на них.
Начальником Одеської залізниці було видано наказ «Про
підготовку інженерних споруд до льодоходу і пропуску весняних та
зливових вод». Створено аварійний запас протирозмивних матеріалів для
водоборотьби, який становить 2415 м 3, серед них бутового каменю - 1040
м 3, щебеню – 875 м 3, піску – 500 м 3. До 10 березня у кар’єрах
Одеської залізниці будуть сформовані додаткові запаси бутового каменю –
5 тис. м 3.
За результатами огляду інженерних споруд, що
проводився восени, фахівці колійного господарства попередньо визначили
понад 6 0 найбільш небезпечних ділянок, на яких під час руху
локомотивним бригадам необхідно бути особливо уважними . Наразі п ров
одиться технічне навчання та інструктаж локомотивних бригад.
На разі ситуація не загрозлива, але у разі
необхідності оперативно будуть застосовані необхідні матеріали для
боротьби з повінню.
|