Сьогодні на порядку денному
у залізничників одним із головних є питання організації своєчасної
підготовки споруд колійного господарства та об’єктів водопостачання для
забезпечення безперебійного та безперервного руху поїздів на період
льодоходу і пропуску весняного та літнього паводків. На Львівській
залізниці працює оперативний штаб, який контролює надійну експлуатацію
ділянок залізничного полотна, що знаходяться у складних
інженерно-геологічних умовах.
Наразі на залізниці є 28 небезпечних ділянок земляного
полотна та 141 небезпечний об’єкт колійного господарства під час
проходження льодоходу та паводків, на яких під час руху локомотивним
бригадам необхідно бути особливо пильними. З цією ситуацією ознайомлені
керівники локомотивних депо. Проведено інструктаж локомотивних бригад.
Відповідно до наказу начальника служби колійного
господарства фахівці дистанцій колії провели обстеження отворів малих
мостів та водовідвідних труб, водовідводів, найбільш небезпечних місць
земляного полотна, сходу снігових лавин. За інформацією керівників цих
підрозділів, отвори споруд очищені, заторів немає, ситуація стабільна.
А на об’єкті 1310 пк 1-3 непарної колії перегону
Підволочиськ-Максимівка, де можливе просідання земляного полотна,
ведеться цілодобове чергування. Місце освітлюється, встановлено
зв’язок. Відповідно до наказу начальника залізниці керівники дистанцій
колії уклали 9 угод з територіальними підрозділами управління МНС
України для проведення вибухових робіт із роздрібнення льоду на
об’єктах, які цього потребують.
На залізниці сформовано 11 протирозмивних (протипаводкових) поїздів із 41 одиницею рухомого складу.
|