На початку 2010 року Південно-Західна залізниця
ввела в дію нову сучасну тягову підстанцію змінного струму з
встановленою потужністю 2x25 мВт. Будівництво нової підстанції
проводилося у рамках електрифікації дільниці
Коростень-Новоград-Волинський-Шепетівка.
Уведення в роботу нової підстанції дало змогу Південно-Західній залізниці підвищити рівень напруги у тяговій мережі. Відтак, на дільниці підвищиться і надійність тягового енергопостачання.
Ще однією перевагою нової підстанції є збільшення
пропускної спроможності вантажних та пасажирських поїздів на дільниці
Коростень-Новоград-Волинський-Шепетівка.
На Донецькій залізниці користується популярністю
послуга «експрес-передача» для громадян. У 2009 році поїздами
формуванням Донецької залізниці відправлено 28 318 передач на загальну
суму 456 тис. гривень.
Популярність послуги обумовлена тим, що передати
посилку або листа пасажирським поїздом по території України – це значно
швидше, ніж поштою.Окрім цього, передача кореспонденції поїздами також
надійна та має відносно невелику вартість.
Завдяки послузі «експрес-передача» клієнт може
офіційно передати документацію (іншу кореспонденцію) або посилку в
будь-яке місто України пасажирськими поїздами формування Донецької
залізниці, на яких стоянка поїзда перевищує 5 хв. Передачу можна
віддати начальнику потяга або черговому по вокзалу, і працівники
вокзалу оформлять та доставлять її на необхідний поїзд.
При отриманні передачі потрібно пред'явити посвідчення
особи з фотографією. Вартість послуги «експрес-пере
... Читати далі »
Упродовж 2009 року вагон-салон Донецької залізниці
замовляли 12 разів на загальну суму 172 тис. гривень. Н айчастіше — у
напрямках Києва, Севастополя та Львова. Клієнт може обрати будь-який
маршрут прямування в межах графіка руху поїздів, у тому числі в країни
СНД та Балтії.
Вагон -салон розрахований на 7-11 місць, він має
великий зал, кухню, просторе спальне купе. Кухня обладнана
холодильником, мікрохвильовою піччю та електроплитою. У залі є м`який
куточок, комп`ютер, аудіо- та відеотехніка. У спальному купе
розташовані ліжко, письмовий стіл, шафа, кондиціонер і ванна кімната.
Передбачено також спеціальне купе для охорони та провідників. Такий
вагон можна навіть використовувати як готель на колесах.
Для оренди VIP-вагону слід подати заявку на ім`я
начальника Донецької залізниці. Вартість послуг включає в себе оренду
та оплату одинад
... Читати далі »
Загоряння у вагоні №3 поїзда №628 сполученням
Чернівці—Київ 24 січня 2010 року сталося з вини провідника. Про це
стало відомо від заступника генерального директора Укрзалізниці Миколи
Снітка під час брифінгу 25 січня 2010 року. Причиною цього випадку
стало порушення провідником вагона вимог «Інструкції з пожежної безпеки
у вагонах поїздів» (використання та перевезення легкозаймистих речовин
в салоні пасажирського вагона).
За даними Миколи Снітка, провідник цього вагона
самовільно, порушуючи вимоги нормативних актів, взяв із собою в рейс
туристичний газовий балон для особистих потреб, який він розмістив у
службовому купе. Через 30 хвилин після відправлення зі станції Чернівці
провідник виявив витік конденсату та різкий запах, після чого намагався
винести балон з вагона.
Унаслідок витоку газу та його взаємодії з гарячим
повітрям із котлового відділення робочого тамбуру виникла
вогне-газово-повітряна хвиля, яка через відкриті тамбурні двері
потрапил
... Читати далі »