Зниження тарифів на контейнерні та контрейлерні перевезення,
доставка мінеральних добрив, легкових автомобілів та інших вантажів на
відстань до 300 кілометрів, на думку учасників міжнародної конференції
«Перспективні технології залізничних перевезень» один з найголовніших
чинників, які впливатимуть на ефективність роботи залізниць в нинішніх
економічних умовах. Фахівці переконані, що на часі впроваджувати ті
проекти та реформи, які виведуть залізничників на конкуруючі позиції з
автоперевізниками, а це – близьке та середнє (до 300 км) сполучення.
Активну участь у конференції взяли і українські науковці, які
представили свої розробки в галузі залізничних перевезень. Зокрема на
форумі були представлені дослідження в сфері комбінованих перевезень з
порівняльним аналізом економічної доцільності автомобільних та
інтермодальних перевезень; дослідження з використання альтернативних
видів транспорту – бімодальних візків т
... Читати далі »
В першому кварталі 2009 року залізницями України навантажено 3340,5
тис. тонн зернових вантажів, що становить майже 145% до плану цього
року та 304% до фактичного навантаження за І квартал 2008-го.
Основні види зернових вантажів, що перевозяться: пшениця, ячмінь, зерно
кукурудзи, насіння ріпаку та соняшнику. Лідерами з цього виду
навантажень стали Південна — понад 1820 тис. тонн, Південно-Західна —
1062 тис. тонн та Одеська залізниця — 923 тис. тонн.
За перший день квітня поточного року залізницями України навантажено
518 зерновозів. Сьогодні до портів прямує 3893 вагони з зерном.
Довідка
Упродовж 2008 року залізниці України навантажили 14 млн. 835 тис. тонн
зернових вантажів, що складає 141,4% до річного плану і 236,5% до
результатів 2007 року. У тому числі на порти України було навантажено
понад 11 млн. тонн.