Основним видом вантажів, що перевозить Донецька
залізниця, є кам'яне вугілля. У 2009 році в середньому щодоби
навантажувалося 3000 вагонів (понад 206 тис. тонн). Загалом протягом
цього періоду перевезено 75 млн 183 тис. тонн кам’яного вугілля, що
складає 57,2% від загальних обсягів перевезень.
Донецька залізниця повністю забезпечила безперебійне
перевезення вугільної продукції на енергетичні підприємства України.
Було все зроблено для того, щоб вантажовідправники вчасно отримували
рухомий склад для навантаження вугілля. Але порівняно з показниками
2008 року обсяги перевезень кам'яного вугілля знизилися на 10%. Основна
причина — відсутність ринків збуту та зменшення виробництва на
вугільних підприємствах Донбасу.
Окрім цього, одними з основних вантажів у 2009 році
були чорні метали — 13 млн 558 тис. тонн, флюси — 11 млн 260 тис. тонн,
кокс — 8 млн 56 тис. тонн, нафтопродукти — 4 млн 315 тис. тонн,
будівельні матеріали — 3 млн 871 тис. тонн тощо.
Додатково
Всього у 2009 році Донецькою залізницею перевезено
131,43 млн тонн вантажів, що складає 104,2% до плану (40,8 % від
загального обсягу вантажів Укрзалізниці) . При цьому середньодобове
навантаження становило 360 тис. тонн.
Вантажообіг склав 32 224,9 млн тонн/км. Це 110,8% до планових показників.
У 2009 році вивантажено 1 686 245 вагонів, що складає
35,7% від загального вивантаження Укрзалізниці. Середньодобовий
показник — 5113 вагонів.
Середня вага вантажного поїзда брутто склала 3255
тонн, цей показник на 6% перевищує план. Середня технічна швидкість
склала 38,4 км/год — на 3,2% перевищує план.
|