Головна » 2010»Серпень»13 » Південно-Західна залізниця запровадила їзду на подовжених плечах обслуговування на окремих маршрутах
12:47
Південно-Західна залізниця запровадила їзду на подовжених плечах обслуговування на окремих маршрутах
Південно-Західна залізниця впроваджує метод роботи диспетчерського апарату та локомотивних бригад з організації їзди на подовжених плечах (дільницях обслуговування). До такого експерименту вдалися минулого року. Ефективність даного заходу полягає в скороченні часу прямування вантажних поїздів на таких маршрутах: - від Коростеня та Козятина до Конотопа та в зворотному напрямку поїзди прослідують без зупинки для зміни локомотивної бригади та локомотиву по станції Дарниця; - від Хутір – Михайлівського до Дарниці - без зупинки по станції Конотоп; - від Жмеринки до Дарниці та в зворотному напрямку не зупиняються для зміни по станції Козятин. Отже, при їзді на подовжених плечах скорочення часу прямування вантажних поїздів на цих напрямках складає від 2,5 до 3 годин. Так у липні на зазначених маршрутах було проведено 402 таких поїзди, при цьому економія в часі прямування в цілому досягла 973 години. Розуміючи важливість значення прискорення просування залізницею вагонів з імпортними вантажами, службою перевезень Південно-Західної залізниці в кінці червня розроблено та освоєно ще один маршрут їзди локомотивних бригад на подовженому плечі при перевезенні нафтопродуктів з Одеських портів, призначенням на Білорусь, від Жмеринки – через Київ-Волинський без зупинки по станції Козятин. Даним маршрутом у липні 2010 року було проведено 17 вантажних поїздів.