Фінансовий план залізниць України на 2010 рік був складений ще
наприкінці 2009 року. Основними його завданнями є розвиток проектів
галузі та впровадження енергозберігаючих технологій, — про це стало
відомо від генерального директора Укрзалізниці Михайла Костюка під час
робочої поїздки Придніпровською залізницею 14 квітня цього року.
За його словами, однією з головних програм стане розвиток
транснаціонального пасажирського коридору Львів-Київ-Харків до
Дніпропетровська та Донецька, де буде запроваджений прискорений
пасажирський рух в контексті підготовки до Євро-2012. «Цей коридор буде
максимально звільнений від вантажного руху та матиме статус
пріоритетного пасажирського коридору. Вантажний рух буде розведений
північним та південним напрямком. Вантажі убік портів підуть на
південь, все, а з Росії транзитом до Європи — північним напрямком», —
зауважив Михайло Костюк.
Також, за словами очільника Укрзалізниці, у 2010 році
актуальною стане програма модернізації тягового рухомого складу. «На
впровадженні сучасних двигунів можливо зекономити 27% дизпалива та 140%
мастильних матеріалів», — повідомив генеральний директор Укрзалізниці.
Крім того, пріоритетним напрямком роботи для залізничників залишається
збільшення пропускної здатності у бік портів. «Вже є стабілізація в
транзиті, ми не добрали до рівня минулого року лише 2% транзиту — це
вже добрий показник. Я сподіваюся, що надалі ми будемо нарощувати
обсяги перевезень, для цього треба збільшити пропускну здатність на
порти України», — зазначив Михайло Костюк. Залізничники планують
звільнити основний кримський напрямок, щоб зробити комфортний рух
пасажирських потягів, а вантажний запустити паралельно через портовий
регіон Миколаєва та Херсона, покращити пропускну здатність на порти
Чорного моря.
|