Після великодніх свят залізничники розпочнуть
ремонтувати колії, а найбільш масові колійні роботи проводитимуться з
15 квітня. Вони виконуватимуться на таких основних напрямках:
Лозова-Успенська, Углегірськ-Маріуполь (Донецька залізниця);
Львів-Стрий-Мукачево-Батєво-Чоп, Львів-Красне-Підволочиськ,
Тернопіль-Чернівці (Львівська залізниця); Миронівка-П’ятихатки,
Вапнярка-Одеса, Знамянка-Одеса, Знамянка-Миколаїв (Одеська залізниця);
П’ятихатки-Чаплине, Лозова-Сімферополь, П’ятихатки-Кривий Ріг
(Придніпровська залізниця); Зернове-Хутір Михайлівський-Конотоп,
Київ-Дарниця, Фастів-Козятин-Жмеринка (Південно-Західна залізниця);
Харків-Київ та Куп’янськ-Тополі (Південна залізниця).
До літнього графіка руху поїздів, який буде введено
наприкінці травня, заплановано модернізувати 150 км колії, здійснити
капітальний ремонт колії –120 км та середній ремонт колії – 200 км,
замінити 250 комплектів стрілочних переводів.
Нагадаємо, що загалом протягом цього року заплановано
модернізувати 468 км колії, капітально відремонтувати 858 км колії,
виконати середній ремонт 800 км колії та комплексно оздоровити 865 км
колії. Також передбачається укласти 1200 комплектів нових стрілочних
переводів та 520 комплектів старопридатних , здійснити середній ремонт
590 комплектів стрілочних переводів.
Для підготовки техніки до виконання колійних робі т,
забезпечення своєчасного та якісного її ремонту діє наказ генерального
директора Укрзалізниці . До проведення ремонтно-колійних робіт 2010
року залізничники готують 503 колійн і машин и . Загалом на ремонт
колійної техніки Укрзалізниця запланувала спрямувати 18 , 6 млн грн.
Вже підготовлено 495 одиниць , серед них і високопродуктивні машини. Н
а залізницях створений достатній запас спеціальних мастильних
матеріалів та комплектуючих.
|