1 серпня 2008 року в Сімферопольському пасажирському вагонному депо
була введена в дію нова пральна лінія тунельного типу ЛАВАТЕК-13/50 і
лише протягом одного місяця нею було перероблено понад 130 тонн
постільної білизни. Застосування нових технологій дає можливість при
цілодобовому режимі прання переробляти до 30 тонн постільної білизни за
добу (до заміни прального обладнання в депо оброблялося близько 18,5
тонн постільної білизни). До складу пральної машину входять: навантажувальний конвеєр
для постільної білизни, безпосередньо пральна машина, яка складається з
13 окремих секцій, віджимний прес, транспортер, 3 сушильно-розтрусних
барабани.
Застосування нової пральної поточної лінії значно покращує
умови праці залізничників за рахунок виключення операцій з навантаження
та вивантаження постільної білизни після кожного циклу прання. Якість
прання забезпечується застосуванням більш ефективних мийних засобів, а
в
... Читати далі »
Донецька залізниця приступила до основного етапу підготовки до роботи в осінньо-зимовий період. Для здійснення контролю за виконанням передзимових робіт
створені оперативні штаби. Встановлений порядок комісійного прийому
готовності до зими об’єктів по галузях господарств. Дорожній
оперативний штаб щотижня проводить розбори з контролю за ходом робіт та
прийняття оперативних рішень зі своєчасного виконання завдань. Починається підготовка вокзалів, павільйонів, платформ та
інших об’єктів пасажирського комплексу. У поміщеннях здійснюється
внутрішній й зовнішній ремонт, перевіряються опалювальні й вентиляційні
системи, тепло- й водопостачання. Заплановані заходи з оздоровленням
колійного господарства, ремонту снігоочисної та снігоприбиральної
техніки, пристроїв пневматичної обдувки стрілок, заготівлі інвентарю
для снігоборотьби, а також придбання спецвзуття та спецодягу для
працівників структурних під
... Читати далі »