Про посилення протиепідемічних заходів на
Придніпровській залізниці розповів журналістам начальник залізниці
Петро Лоза під час прес-конференції, яка відбулася вчора в управлінні
залізниці.
Для попередження поширення інфекцій на Придніпровській
залізниці проведені інструктажі з працівниками, обов’язково
дезінфікуються всі поверхні, надається інформація в поїздах та на
вокзалах. У потягах є інформація з роз’ясненнями правил поведінки
хворого та оточуючих, терміново перевіряються фільтри в системах
кондиціонування повітря, є в наявності необхідні дезінфікуючі засоби,
посилений режим вологого прибирання. Працівники залізниці, які
безпосередньо контактують з людьми, а це майже 1000 осіб щодня,
працюють у масках.
Усі приміські й міжміських поїзди прибираються 3-4
рази на добу. На вокзалах створений триденний запас дезінфікуючих
засобів і постійно проводиться прибирання приміщень. У зв’язку зі
збільшенням потоку пасажирів, які здають квитки, на вокзалі
Дніпропетровськ відкрито 6 додаткових кас, щоб уникати скупчення людей.
Якщо пасажир захворів у дорозі, він може звернутися по
медичну допомогу до провідника чи начальника поїзда. У такому випадку
людині пропонуються послуги лікаря та, якщо є така можливість, окреме
купе. Після надання першої допомоги поїзна бригада передасть інформацію
на найближчу станцію, де є медпункт, і за необхідності й за бажанням
пасажира можлива госпіталізація.
На Придніпровській залізниці діє оперативний штаб для
координації протиепідемічних заходів та оперативного реагування у
випадках ускладнення епідситуації. Штаб також здійснює кураторство над
16 медичними закладами Придніпровської залізниці.
Залізничники закликають по можливості не відвідувати місця масового перебування людей та утримуватися від поїздок.
|