Фахівці
вагонного депо Кременчук Південної залізниці модернізували піввагони, у
яких перевозиться руда із Полтавського гірничо-збагачувального
комбінату. Роботи проводилися за дорученням начальника Південної
залізниці Віктора Остапчука та на прохання експедиторів. Тепер завдяки
модернізованим лючкам піввагони не будуть піддаватися ризику пошкоджень
грейферним краном при їх розвантаженні.
Фахівцями служби перевезень в порт Ізмаїл було навантажено вже три
маршрути з модернізованих піввагонів. Попередні результати першого
досвіду використання таких вантажних вагонів дали позитивні результати.
Загалом у квітні-травні поточного року в порт Ізмаїл було відправлено
близько 10 тисяч тонн руди у 150 піввагонах з модернізованими лючками.
При цьому вони не були пошкоджені.
Окрім цього, для перевезення руди призначенням Чоп — Чехія і
Чоп — Братислава на Південній залізниці переобладнали
вагони-мінераловози та на станції Чоп-Чієрна-над-Тисою збудували
вагоноперекидач.
Всього з Полтавського гірничо-збагачувального комбінату у
квітні-травні цього року в напрямку Чоп — Чехія і Чоп — Братислава
відвантажено 1176 вагонів руди — близько 80 тисяч тонн.
Досвід використання переобладнаних вагонів-мінераловозів на Південній залізниці планують поширювати і надалі.
|