Головна » 2009 » Грудень » 24 » Львівська залізниця ввела в експлуатацію електричну централізацію станції Ковель
20:47
Львівська залізниця ввела в експлуатацію електричну централізацію станції Ковель
Львівська
залізниця попри всі фінансові перипетії не звертає зі шляху
модернізації основних засобів. Так, нещодавно на станції Ковель
(Волинська область) було введено в експлуатацію електричну
централізацію з мікропроцесорним маршрутним набором, яка дозволяє не
лише значно підвищити безпеку на колії за рахунок зниження людського
фактора, але й суттєво пришвидшити підготовку та виконання маршрутів,
приймання та відправлення поїздів, маневрову роботу.
Відтепер на теренах українських залізниць є дві станції, які обладнані
подібними системами (перша — Полтава-Південна). Проте Ковель — особлива
станція, унікальна за своїми характеристиками, адже вона об’єднує шість
напрямків, рух поїздів та автотранспорту здійснюється через п’ять
залізничних та чотири автомобільні шляхопроводи, два залізничних мости
та тунельні переходи для пасажирів. До того ж це була єдина сортувальна
станція такого класу й величини на теренах СНД, яка до цього часу
працювала на ручному управлінні стрілками.
Загалом на реалізацію проекту залізничники витратили чотири роки.
Фахівці підрахували, що скорочення експлуатаційних витрат при введенні
електричної централізації дасть змогу вже через 5,5 років окупити
вкладені кошти.
Реалізовували проект, використовуючи найкращі технічні рішення, які є в
Укрзалізниці. Львівська магістраль залучила до роботи проектний
інститут «Харківський інститут Промтранспроект», науково-виробниче
підприємство «КС-МІСАТ», а обладнання виготовляли та поставляли
підприємства України.
Основними перевагами проекту є виведення людей з небезпечної зони (55
чергових стрілочних постів тепер працюють на станції Ковель та в інших
підрозділах Ковельського вузла), а також збільшення пропускної та
переробної потужностей станції Ковель (на 150%) за рахунок скорочення
часу на підготовку маневрових і поїзних маршрутів.
При виконанні першої черги робіт електричною централізацією охопили 79
стрілок, одночасно обладнавши їх системою електрообігріву. У подальшому
залізничники планують приєднати до загальної системи ще як мінімум 19
стрілок та реконструювати сортувальну систему станції.
Пасажири ж відчують покращення вже найближчим часом, адже в новому
графіку руху поїздів на 2010-2011 роки стоянки пасажирських поїздів на
станції скоротилися з 26 до 17 хвилин за рахунок скорочення
технологічних операцій.