Про це йшлося на прес-конференції, присвяченій темі:
«Нові підходи в організації рекламної діяльності та співпраці з
учасниками рекламного ринку», яка відбулась 8 грудня 2009 року в
управлінні Донецької залізниці. У заході взяли участь начальник служби
майнових та земельних ресурсів Світлана Дачковська, начальник відділу
реклами Галина Зборщенко, представники рекламних та медійних компаній.
Під час заходу обговорювалися стратегія розвитку
рекламної діяльності, реальні та потенційні рекламні можливості
Донецької залізниці, головна проблематика організації співробітництва
рекламних компаній з залізницею, досвід успішної співпраці учасників
рекламного ринку.
За словами Галини Зборщенко, Донецька з алізниця може
стати потужним гравцем рекламного ринку, оскільки має величезний
рекламний потенціал . Магістраль охоплює східні області України, це 24
основних вокзали та понад 200 станцій, близько 65 мільйонів пасажирів
на рік. Це велика аудиторія. Залізничний комплекс може надати широке
поле діяльності для рекламного бізнесу . Рекламні партнери матимуть
можливість не лише користуватися ресурсами та потужностями цього
підприємства, але й спільно з залізницею реалізовувати масштабні
інвестиційні та соціальні проекти у сфері реклами.
|