Останні кілька днів для залізничників стали на диво
спекотними: несподіване сильне похолодання та складні метеорологічні
умови змусили вжити термінових заходів, аби забезпечити безперебійність
і безпеку руху поїздів на заході України.
Ще надвечір 13 жовтня мокрим снігом з вітром були
пошкоджені лінії живлення 110 кВ Закарпаттяобленерго на дільниці
Воловець—Скотарське та Львівобленерго на дільниці Стрий—Любенці,
унаслідок чого були знеструмлені 7 тягових підстанцій. А 14 жовтня
залишилися відключеними тягові підстанції Мостиська-2, Судова Вишня
(напрямок Львів—Мостиська), Любінь Великий (Львів—Самбір), Гніздичів
(Стрий—Ходорів). Унаслідок розгулу стихії більше 100 км ділянки
залишилися без енергопостачання.
Залізничники зреагували оперативно: для відновлення
пристроїв електропостачання були задіяні аварійні бригади служб
електрифікації та енергопостачання, а також колійної, сигналізації та
зв’язку Львівської залізниці. Керував роботою спеціально створений
оперативний штаб.
Негайно було організовано доставку 37 пасажирських
поїздів, зненацька захоплених нечуваною негодою: електротяга була
замінена тепловозною тягою, і пасажирів доправили до місця призначення.
Поїзні бригади попередили пасажирів про можливе відхилення поїздів від
графіку руху через негоду.
Для вантажних поїздів були оперативно розроблені маршрути слідування об’їзними коліями.
У відновлювальних роботах 14 жовтня 2009 року було
задіяно майже 600 монтерів колії Львівської залізниці. У ніч з 14 на 15
жовтня працювало понад 9 00 монтер ів колії . П о станції Бескид
(Львівська залізниця) були задіяні одна снігоприбиральна м ашина СМ - 2
та 18 бензопил.
Станом на 18:35 14 жовтня рух поїздів на Львівській залізниці був повністю відновлений.
|