Залізничники допомагають вчасно закінчити будівництво лінії
швидкісного трамваю у Києві. В результаті місто отримає не лише
модернізований швидкісний трамвай від Борщагівки до вулиці
Старовокзальна, а й безстикову колію, так званий «оксамитовий шлях».
Цього літа через високий температурний режим колійники працювали у
складних умовах, намагалися виконати заплановані обсяги робіт з
ефективним використанням техніки. Для зварювання у колії довгих
рейкових плітей загалом Укрзалізниця має 31 пересувну рейкозварювальну
машину.
На сьогодні на залізницях України за допомогою
рейкозварювальних машин необхідно ліквідувати 40 тис. 908 стиків у
рейкових плітях (у 2010-му заплановано ліквідувати 4 тис. 200).
Але розуміючи важливість будівництва лінії швидкісного трамваю,
керівництвом Укрзалізниці прийнято рішення про виділення спецмашин та
бригад колійників для виконання робіт у Києві. На допомогу столиці
залізниці України надали три рейкозварювальні машини на комбінованому
ходу КСМ-005 – Південно-Західна, Придніпровська та Львівська. На об’єкті будівництва лінії швидкісного трамваю у Києві
бригади колійників із трьох залізниць цілодобово працюють у дві зміни.
Починаючи з 25 серпня цього року кожною рейкозварювальною машиною
(КСМ-005) було оброблено близько 200 стиків. За допомогою
рейкозварювальної машини один стик в середньому обробляється впродовж
40 хвилин. Роботи на колії планують завершити у жовтні.
|