У липні поточного року продовжувались активні роботи з
електрифікації дільниці Полтава Південна—Мала Перещепинська Південної
залізниці. Проведена робота є початком другого етапу в електрифікації
стратегічно важливого напрямку Полтава Південна—Кременчук.
Нагадаємо, у жовтні 2008 року була переведена на
електротягу дільниця Кременчук—Бурти—Користівка напрямку Полтава
Південна—Кременчук, що дозволило залізничникам кожного місяця економити
близько 3,5 млн грн на тязі поїздів. У майбутньому електрифікація
дільниці Полтава Південна—Кременчук дозволить виконувати перевезення на
електротязі від кордону Росії до портів Чорного моря .
Основними перевагами електрифікації магістралей є
здешевлення перевізного процесу, турбота про навколишнє середовище,
збільшення пропускної спроможності залізниць. Також без проведення
робіт з електрифікації та модернізації напрямків неможливе впровадження
прискореного руху пасажирських поїздів .
Довідка
У 2008 році загальна експлуатаційна довжина
електрифікованих колій залізниць України становила 9752 км , що
складало 44,3% від усієї довжини головних колій Укрзалізниці. При цьому
85,6% експлуатаційної роботи залізниць виконується на електротязі.
Програмою електрифікації залізниць України на
2008-2020 роки передбачено здійснити електрифікацію ще понад 2200 км
залізничних ліній, що дозволить перевозити електричною тягою більше 90%
вантажообігу.
|