Цьогорічна зима виявилася щедрою на
сніг, тож навесні синоптики прогнозують значні паводки. Придніпровська
залізниця заздалегідь розпочала підготовку до можливого збільшення
рівня води в річках та водоймах, які знаходяться поблизу залізничних
колій та об’єктів.
Ще в грудні минулого року був виданий наказ начальника залізниці
про підготовку інженерних споруд залізниці до пропуску льодоходу та
весняного паводку 2010 року. На залізниці створені відповідні штаби з
метою оперативного реагування при виникненні надзвичайної ситуації.
Спеціалістами залізниці визначено 169 проблемних місць можливого
підтоплення земляного полотна та об’єктів. Оперативні групи постійно
здійснюють спостереження за небезпечними місцями, де у разі паводку
можливий розмив земляного полотна. Усі працівники локомотивних бригад
ознайомлені з такими ділянками, щоб бути більш пильними при проїзді.
Проведені інструктажі усіх причетних працівників дистанцій колії про
особливості підготовки до водоборотьби та порядок дій відносно
забезпечення безпеки руху поїздів в період можливого льодоходу та
весняного паводку.
Спеціалісти залізниці оглянули 32 греблі та водозабори. Усі споруди
оглянуті за участю власників дамб, складені відповідні акти. На 14
мостах встановлені водомірні рейки, за якими постійно контролюється
рівень підйому води.
Для боротьби з можливими паводками на Придніпровській залізниці
створено 10 водопоїздів, оснащених трьома мотопомпами, щоб відразу
направити їх для відкачування води при виявленні підтоплення земляного
полотна. Сформовані 2 протирозмивні поїзди складом по 27 вагонів, які
навантажені мірним каменем. Створено аварійний запас протирозмивних
матеріалів для водоборотьби. Серед них бутовий камінь – 2180 м3, щебінь
– 750 м3, ліс круглий – 247 м3, пиляний ліс – 297 м3, цемент – 198 м3,
мішки з піском – 3170 штук. Зараз залізничники закінчують очищати
отвори малих штучних споруд та водовідводів від снігу.
Комісія начальника залізниці оглянула всі проблемні місця,
найбільші залізничні вузли, такі як Запорізький, Апостоловський,
Криворізький та інші. Досконало оглянула залізничну ділянку за
маршрутом Дніпропетровськ – П ’ ятихатки – Кривий Ріг – Нікополь –
Запоріжжя Ліве – Дніпропетровськ - зауважень не виявлено. Однак,
начальник залізниці Петро Лоза наказав постійно стежити за проблемними
місцями.
|