Головна
Реєстрація
Вхід
Субота
04.05.2024
06:28
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню

Міні-чат

Статистика

Онлайн пассажиров всего: 1
Гостей: 1
Пассажиров: 0

  
Головна » 2010 » Травень » 13 » На Південній залізниці у приміському сполученні використовуватимуть супутникову систему GPS/GLONASS
17:43
На Південній залізниці у приміському сполученні використовуватимуть супутникову систему GPS/GLONASS

На Південній залізниці днями стартує «пілотний» проект з використання в приміському сполученні глобальної навігаційної супутникової системи GPS/GLONASS. Першими переваги супутникових технологій оцінять пасажири напрямку Харків — Козача Лопань. На сьогодні 12 електросекцій Харківського моторвагонного депо вже оснащені бортовими інтелектуальними комплексами локомотива (БІКЛ), а на станціях Харків-Пасажирський, Дергачі, Слатине і Козача Лопань встановлені табло, на яких буде з'являтися інформація про розклад руху електропоїздів, а також — виходячи з реальної дислокації електропоїздів — відомості про відхилення від графіка їх руху. Трохи пізніше, у червні-липні, такі табло з'являться на зупиночних пунктах цієї дільниці — Цупівці, Нових Дергачах тощо.
Перспективи застосування цієї системи величезні: від можливості надавати клієнтам відомостей про точне місцезнаходження особливо цінних вантажів у режимі он-лайн (для цього автоматизована система «Навігація. Інформація. Управління» (АС «НІУ») встановлюється у вагонах), до надійного забезпечення техніки безпеки колійних бригад (за допомогою навігаторів системи «НДУ», що заздалегідь інформують колійників про наближення потягів).

Довідка
Три роки тому технічна рада «Укрзалізниці» вирішила для відпрацювання взаємодії систем супутникової навігації з інформаційними системами на залізничному транспорті України прийняти в якості базової автоматизовану систему «Навігація. Інформація. Управління» (АС «НІУ»), розроблену харківською фірмою «Хартеп». Основу групи розробників складають фахівці, які раніше займалися створенням систем керування для об'єктів ракетно-космічної галузі.
Тоді ж було прийняте рішення провести випробування дослідних зразків АС «НДУ» на Південній залізниці — саме на цій магістралі традиційно проходить апробація нових розробок з автоматизації технологічних процесів. На базі Інформаційно-обчислювального центру Південної залізниці, лозівського локомотивного депо, харківського електровозного депо «Жовтень» і дорожнього центру управління з перевезення вантажів та пасажирів був створений дослідний полігон освоєння супутникових технологій.
За цей час системою супутникової навігації обладнані локомотиви (ТЧ-9 і ТЧ-2), що обертаються на семи напрямках, у тому числі від Лозової до станцій Харків-Сортувальний, Полтава, Мерефа та Красноград, Нижньодніпровського вузла, від Харкова до Сімферополя, Іловайська, Червоного Лиману.

Переглядів: 425 | Додав: railroadersclub | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Форма входу

Пошук

Календар
«  Травень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Залізниці України

Сайт існує

railroadersclub © 2024
Використовуються технології uCoz