22 вересня 2009 року в управлінні Донецької залізниці відбулася
технічна нарада, присвячена питанню реконструкції діючої будівлі
вокзалу і будівництва нового приміського комплексу на станції Донецьк в
рамках підготовки до Чемпіонату Європи з футболу 2012 року. У заході
взяли участь 1-й заступник генерального директора Укрзалізниці, який
займається питаннями підготовки до Євро-2012 Микола Луханін, начальник
Донецької залізниці Микола Сергієнко, начальники Головних управлінь
Укрзалізниці та служб Донецької залізниці.
Проект модернізації вокзалу і будівництво нового приміського вокзалу на
станції Донецьк був роздільний на два інвестиційні конкурси. Перший
конкурс на будівництво приміського вокзалу з торговими центрами, малим
конкорсом і автостанціями на суму 214 млн грн. Донецька залізниця
проводила 16 грудня 2008 року. Другий конкурс 31 серпня 2009 року
проводило Міністерство транспорту і зв'язку України на реконструкцію
старої будівлі вокзалу, будівництво конкорса, транзитного залу і
торгового комплексу на суму 200 млн грн. В результаті двох тендерів
переможцем стало Дочірнє підприємство «СВ—ДОМ» ТОВ «Стройіммосистем».
«У результаті здійснення двох інвестиційних проектів вокзал Донецька
зможе вміщувати не 700 пасажирів, як зараз а 2100, а пасажиропотік
збільшиться з 17 до 32 тисяч на добу, що відповідатиме вимогам УЄФА
відносно залізничного вокзалу приймаючого міста і, безперечно,
поліпшить якість обслуговування пасажирів. Залізниця спільно з
інвестором розробила прогнозний графік виконання робіт з реконструкції
з урахуванням їх закінчення не пізніше листопада 2011 року», —
підкреслив Микола Сергієнко.
За підсумками технічної наради ухвалено рішення про послідовність
будівництва, яке здійснюватиметься в три етапи, розробці графіка
виконання підготовчих робіт на станції Донецьк в колійному
господарстві, службі перевезень, сигналізації та зв'язку,
будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд. Додатково
Вокзал Донецьк побудований в 1949 році, після чого двічі проводилися
незначні ремонтні роботи, які не вплинули на збільшення пропускної
спроможності. Станція за своїм характером є вантажною і в даний час
пропускає в три рази більше вантажних потягів, ніж пасажирських. Вокзал
вміщує 700 пасажирів, і щодоби станція пропускає 30 пасажирських та 27
приміських поїздів.
|