Головна
Реєстрація
Вхід
Понеділок
14.07.2025
15:01
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню

Міні-чат

Статистика

Онлайн пассажиров всего: 1
Гостей: 1
Пассажиров: 0

  
Головна » 2009 » Жовтень » 10 » Головний принцип надання послуги з харчування в поїздах — добровільність
12:54
Головний принцип надання послуги з харчування в поїздах — добровільність

Запропонована пасажирам Укрзалізниці нова послуга з продажу продуктових наборів надається тільки за бажанням пасажира. Про це повідомив заступник начальника Головного пасажирського управління Укрзалізниці Іван Карпяк під час зустрічі з журналістами 8 жовтня 2009 року. Він зазначив, що ця послуга поки що діє як експеримент, залізничники продовжують вивчати попит на неї. Запроваджувалася ж вона з метою покращення сервісу та якості обслуговування.

«Експеримент триватиме півроку. При відсутності скарг можна буде вважати його успішним. У такому випадку буде проводитися робота з контролюючими органами щодо продовження експерименту — поширення цієї послуги на інші поїзди», — сказав Іван Карпяк.

Зберігаються продуктові набори в холодильниках або спеціальних низькотемпературних контейнерах. За свіжість і якість харчування відповідають постачальники, з якими залізниці укладають відповідні договори. У разі виникнення зауважень до якості продуктових наборів на кожному вокзалі України можна написати скаргу або зателефонувати за номером прямої лінії до Головного пасажирського управління Укрзалізниці. До уваги беруться всі рекомендації пасажирів.

Наразі фахівці взялися до вивчення попиту на нову послугу по всіх залізницях України. Також розглядається можливість надавати пасажиру харчування у вагоні-ресторані на суму придбаного продуктового набору в тому випадку, якщо пасажир з якихось причин не бажає його їсти.

У деяких українських поїздах через відсутність вагонів-ресторанів або вагонів-кафе пасажири не мають можливості поїсти, тому залізничники сподіваються, що нова послуга багатьом припаде до душі.

Довідка

Експериментальну послугу з забезпечення пасажирів продуктовими наборами з включенням їх вартості у вартість проїзного документу було введено з 7 квітня поточного року, вона діє лише в першому вагоні СВ та першому вагоні купе поїзда №5/6 Київ—Москва. За погодженням із причетними установами в жовтні-листопаді 2009 року залізниці України вводять цю послугу в таких поїздах:

  • №37/38 Донецьк—Київ,
  • №19/20 Луганськ—Київ,
  • №9/10 Донецьк—Москва,
  • №92/91 Львів—Київ,
  • №99/100 Ужгород—Львів,
  • №77/78 Ковель—Москва,
  • №105/106 Одеса—Київ,
  • №23/24 Одеса—Москва,
  • №123/124 Одеса—Київ,
  • №3/4 Київ—Москва,
  • №101/102 Київ—Херсон,
  • №27/28 Київ—Севастополь,
  • №11/12 Київ—Сімферополь,
  • №81/82 Київ—Ужгород,
  • №111/112 Харків—Львів,
  • №19/20 Харків—Москва,
  • №81/82 Харків—Сімферополь,
  • №79/80 Дніпропетровськ—Київ,
  • №39/40 Севастополь—Київ,
  • №67/68 Сімферополь—Москва.

Вищезазначена послуга буде поширюватися лише на один вагон СВ та один купейний вагон поїзда, а в разі курсування в складі поїзда тільки одного вагону СВ в експерименті буде задіяний лише купейний вагон.

Касир, оформлюючи проїзні документи, зобов’язаний спитати пасажира, чи бажає він придбати продуктовий набір.

Якщо продуктові набори не були повністю реалізовані через каси, поїзна бригада може запропонувати їх пасажирам з інших вагонів.

Переглядів: 523 | Додав: railroadersclub | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Форма входу

Пошук

Календар
«  Жовтень 2009  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Залізниці України

Сайт існує

railroadersclub © 2025
Використовуються технології uCoz