Маршрут прямування поїзда № 53/54 сполученням Харків — Владивосток з
30 травня 2010 року буде обмежено до станції Уфа. Таке рішення було
ухвалене спільно з російськими залізничниками через відсутність попиту.
При розробці графіка руху пасажирських поїздів на 2010-2011 рр. було
прийнято рішення обмежити маршрут прямування поїзда № 53/54 Харків —
Владивосток до станції Уфа, оскільки прямих пасажирів з Харкова до
Владивостока за один рейс було не більше 10 осіб. Основна висадка
пасажирів здійснювалася на станціях Самара, Уфа, Челябінськ,
Новосибірськ та Красноярськ. Для прикладу у поїзді, що рушив 6 травня
2010 року з Харкова до Владивостока їхав один пасажир, а 4 травня до
кінцевої зупинки не було придбано жодного квитка.
У сполученні до станції Владивосток у складі поїзда № 53/54
Харків — Уфа передбачено курсування двох причіпних вагонів (один вагон
Харків — Владивосток і один вагон Київ — Владивосток курсуванням через
день), у сполученні до станції Красноярськ — двох вагонів (один вагон
Харків — Красноярськ курсуванням через день, і по одному вагону
Маріуполь — Красноярськ і Дніпропетровськ — Красноярськ курсуванням
один раз на чотири дні кожен). Причеплення вагонів, що курсуватимуть до
Владивостока та Красноярська, буде здійснюватися до поїзда № 133/134
Пенза — Владивосток на станції Самара.
Затверджений порядок курсування поїзда № 53/54 Харків–Уфа з
безпересадковими вагонами до Владивостока, Уфи та Красноярська
забезпечить у повному обсязі вивезення пасажирів у даному напрямку.
Довідково:
Швидкий поїзд № 53/54 Харків — Владивосток формування Південної
залізниці курсує з 1986 року. Спочатку до складу поїзда входили 9
пасажирських вагонів і вагон-ресторан приписки Південної залізниці, а
також 9 причіпних вагонів Далекосхідної, Забайкальської,
Східно-Сибірської, Красноярської й Байкало-Амурської залізниць. У
літній період потяг курсував щодня, у осінньо-зимовий період – через
день по парних числах.
З 1994 року потяг почав курсувати увесь рік через день по
парних числах, а схема його змінилася: у потязі курсували 10
пасажирських вагонів і вагон-ресторан формування Укрзалізниці (5
вагонів Південної залізниці, два вагони Донецької, два вагони
Південно-Західної та один вагон Придніпровської залізниць).
|