Про це 3 лютого 2010 року сказав начальник Донецької
залізниці Борис Остапюк під час робочого об'їзду Луганської дирекції
залізничних перевезень, побувавши у вузлових структурних підрозділах
Попасної, Родакове і Луганська.
«Донецька залізниця має в своєму розпорядженні потужну
ремонтну базу рухомого складу. Показники роботи значні, але в більшості
наших структурних підприємств існує достатньо площ, які можна ще
використовувати. У зв'язку з існуючими проблемами з якістю виконуваних
робіт, сьогодні необхідно максимально відійти від послуг
вагоноремонтних заводів і проводити важкі види ремонтів локомотивів,
пасажирських і вантажних вагонів в умовах депо дороги. Це дасть
можливість не тільки економити засоби, але і контролювати якість робіт,
а також задіяти до експлуатації та ремонту працівників наших
підрозділів і підвищити їх зайнятість», — сказав Борис Остапюк.
На думку начальника Донецької залізниці, локомотивне
депо Попасна показове в плані розвитку модернізації. Воно володіє
хорошою оздоровчою базою і має резерв площ для будівництва нових цехів.
Тому в перспективі необхідно розглянути питання про модернізацію
тепловозів ЧМЭ3 в ЧМЭ3П в умовах депо.
Борис Остапюк дав доручення прорахувати економічну
можливість модернізації локомотивів, що включає ціну обладнання,
витрати на робочу силу, виробничі можливості і передбачуваний ефект.
Крім того, начальник Донецької залізниці традиційно
особливу увагу звернув на пасажирське господарство. У пасажирському
вагонному депо Луганськ будується новий цех технічного обслуговування
(ТО-3), де вже введено в експлуатацію сучасне обладнання діагностики
блоків пасажирських вагонів.
Як зазначив Борис Остапюк, інтенсивність експлуатації
вагонів зростає і вимагає посилення технічного огляду в пунктах
формування пасажирських поїздів. Завдяки новій комп'ютерній системі
перевірка складних блоків здійснюватиметься за лічені секунди з
відображенням діагностичної інформації на табло. Це дозволить позбутися
суб'єктивного чинника при дослідженні деталей і впливу людського
фактора, що безперечно, підвищить безпеку перевезень.
«Про залізницю, в першу чергу, судять по роботі з
пасажирами. А це і сервіс обслуговування, і комфорт в дорозі. Але
необхідно пам'ятати, що обслуговування пасажирів починається з депо, у
момент підготовки потягу в рейс», — підсумував начальник дороги.
|