У першому півріччі поточного року Одеська залізниця
відправила 11,2 тис. пасажирських і 19,7 тис. приміських поїздів.
Середня населеність вагона пасажирського поїзда становила 80-93% , а
приміського — 70% ( 53 особи) .
Завдяки позитивній реакції пасажирів на заклики
купувати квитки заздалегідь залізничники мають змогу оперативно
призначати додаткові поїзди на найбільш популярні напрямки. Дефіциту
квитків навіть у передсвяткові та святкові дні не було зафіксовано.
На жаль, збитки від перевезення пасажирів пільгових
категорій «з’їдають» заощаджені кошти та зводять нанівець усі намагання
магістралі досягнути позитивної динаміки в роботі пасажирського
сектора. Тільки за шість місяців 2009 року борг Міністерства освіти і
науки перед Одеською залізницею склав 7,5 млн. грн., а надійшло лише
1,9 млн. грн. У той же час компенсаці ї залізниці за перевезення на
пільгових умовах дітей віком від 6 до 14 років не передбачено взагалі.
Гострим і проблемним залишається для магістралі й питання відшкодувань
обласних держадміністрацій за перевезення пільговиків.
Однак навіть у таких умовах Одеська залізниця виконує
покладені на неї обов’язки з перевезення пасажирів та вантажів і надалі
залишається соціальним видом транспорту.
|