19 червня генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк на
запрошення польських колег прибув до Кракова, де бере участь у
презентації пасажирського поїзда №35/36 сполученням
Львів—Краків—Вроцлав. 31 травня поточного року українські залізничники
відновили рух цього поїзда з використанням системи розсувних колісних
пар SUW-2000. Керівництво залізниць обох країн відзначило важливість
такого кроку, його актуальність і своєчасність, особливо в рамках
підготовки України та Польщі до Євро-2012.
Укрзалізниця постійно прагне забезпечити своїм пасажирам максимальний
комфорт. Фахівці Державної адміністрації залізничного транспорту
України провели анкетування пасажирів, які вже прямували цим маршрутом
у поїзді №35/36. За результатами анкетування 85,4% респондентів
залишилися задоволеними умовами проїзду та якістю обслуговування.
Графік курсування поїзда розроблений з урахуванням побажань пасажирів,
які користуються цим напрямком. Для пасажирів, які приїдуть із Польщі й
матимуть намір подорожувати далі Україною, залізничники передбачили в
новому графіку руху зручну підв’язку до інших поїздів. Зокрема,
забезпечено пересадку 30 хвилин на поїзд №170/169 Київ—Львів для
проїзду до Києва. По станції Львів також передбачено пересадку на
дніпропетровський, сімферопольський, одеський, донецький, харківський
та інші напрямки. Крім того, узгоджена пересадка по станції Тарнов у
напрямку на Криницю та по станції Краків у напрямку на Закопане для
проїзду на гірськолижні курорти Польщі.
Українські залізничники переконані, що в подальшому можливе
запровадження таких поїздів і на інших міжнародних маршрутах. Зокрема,
у перспективі планується опрацювати нові маршрути на Відень, Прагу,
Будапешт, Берлін.
Довідка
Дослідна експлуатація пасажирського поїзда №35/36 з вагонів на
візках із розсувними колісними парами системи SUW-2000 вперше розпочата
в грудні 2003 року. У 2006 році експлуатація була призупинена у зв’язку
з необхідністю вдосконалення системи. Проект польського інженера
Рішарда Сувальські SUW-2000 дозволяє значно зменшити час переведення
пасажирського або вантажного поїзда з широкої колії на вузьку та
зворотно завдяки тому, що ширина колісної пари візків змінюється
автоматично, що у свою чергу прискорює перевізний процес.
У зв’язку з необхідністю переведення на кордоні рухомого складу з колії
1520 мм (Україна) на колію 1435 мм (Польща) потяг прямує через
прикордонний перехід Мостиська ІІ—Медика з використанням системи
SUW-2000. Розсувні колісні пари дозволяють значно прискорити процедуру
перетину кордону: завдяки SUW-2000 перехід на колію іншої ширини триває
лише 15-20 хвилин, у той час як звичайна перестановка займала
орієнтовно 2,5 години.
Розклад руху поїзда №35/36 Львів—Краків—Вроцлав
Поїзд №35/36 зі Львова на Вроцлав
відправляється о 23:59 і прямує через станції Мостиська, Медика,
Пшемисль, Жешов, Дембіца, Тарнов, Краків, Кшешовіце, Тржебина, Явожно,
Щекова, Мисловіце, Катовіце, Зарже, Гливіце, Кенджежин-Козле,
Ополе-Головна, Бжег, Олава. - Краків Головний — прибуття о 05:25, відправлення о 05:47.
- Вроцлав — прибуття о 10:26.
Поїзд №35/36 (83102) із Вроцлава до Львова відправляється о 17:35:
- Краків Головний — прибуття о 22:19, відправлення о 22:39.
- Львів — прибуття о 06:03.
|