Головна
Реєстрація
Вхід
Неділя
13.07.2025
00:37
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню

Міні-чат

Статистика

Онлайн пассажиров всего: 1
Гостей: 1
Пассажиров: 0

  
Головна » 2009 » Травень » 14 » Майже 7 млн. склянок чаю випили пасажири за 3 місяці
21:09
Майже 7 млн. склянок чаю випили пасажири за 3 місяці

У переліку сервісних послуг, які пасажир може одержати в поїзді, близько 20 пунктів, але найбільшим попитом у пасажирів користуються такі: забезпечення постільною білизною; продаж чаю, кави та кондитерських виробів; перевезення посилок і передач («Експрес-передача») та оформлення в поїзді перевезення зайвого багажу.

Упродовж I кварталу 2009 року Укрзалізницею в дальньому сполученні перевезено майже 22 млн. пасажирів. За цей період реалізовано 6 млн. 821 тис. комплектів постільної білизни (проти 7 млн. 871 тис. комплектів за відповідний період 2008-го). За І квартал цього року 33,3 тис. комплектів постільної білизни надано безкоштовно в рамках благодійної акції з надання білизни та чаю інвалідам і учасникам Великої Вітчизняної війни, що діє на залізницях України з 2002 року.

Друга популярна послуга — продаж чаю та кави пасажирам. За I квартал 2009-го реалізовано майже 7 млн. склянок чаю (проти 6 млн. 490 тис. у 2008-му). У вагонах фірмових поїздів, СВ та міжнародного сполучення пасажири забезпечуються чаєм, кавою та кондитерською продукцією цілодобово, у вагонах пасажирських поїздів — не менше 3 разів на добу.

Важливо зауважити, що кожна залізниця, як самостійний суб'єкт господарської діяльності, розробляє власний прейскурант на весь список послуг, а отже, ціни на різних залізницях можуть незначно відрізнятися. За бажанням пасажира провідник надасть можливість ознайомитись із прейскурантом. Утім, вартість послуги з надання комплекту постільної білизни на всіх залізницях однакова (12 грн. у купейних та плацкартних вагонах, 18 грн. — у СВ). Нагадаємо, з 2007 року оплата постільної білизни здійснюється лише через квиткові каси.

Згідно з п.   63 «Порядку обслуговування громадян залізничним транспортом» доставка постільних речей на спальне місце пасажира та збирання її за 30 хвилин до прибуття пасажира до місця призначення є обов'язком провідника вагона. За необхідності в поїздах усіх категорій провідник повинен надавати допомогу в застиланні постільної білизни інвалідам , учасникам Великої Вітчизняної війни й дітям .

Із запитаннями та зауваженнями щодо якості обслуговування пасажир може звернутись до начальника поїзда, у якого знаходиться книга скарг та пропозицій, або зателефонувати за номером «телефону довіри» Укрзалізниці: 465-14-65.

Переглядів: 574 | Додав: railroadersclub | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Форма входу

Пошук

Календар
«  Травень 2009  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Залізниці України

Сайт існує

railroadersclub © 2025
Використовуються технології uCoz