Головна
Реєстрація
Вхід
Понеділок
14.07.2025
22:14
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню

Міні-чат

Статистика

Онлайн пассажиров всего: 1
Гостей: 1
Пассажиров: 0

  
Головна » 2009 » Травень » 14 » Укрзалізниця визначила кращого провідника
21:08
Укрзалізниця визначила кращого провідника

14 травня в Харкові на базі спортивного комплексу «Локомотив» (Південна залізниця) відбувся фінал конкурсу «Кращий провідник року». За перемогу змагалися 18 кращих провідників — по три від кожної залізниці України.

Перше місце виборола Наталія Стародубцева (провідник причепного вагона Харків—Варшава Харківської вагонної дільниці №1, Південна залізниця), друге посіла Ольга Цикунова (провідник поїзда №83/84 Ковель—Одеса пасажирського вагонного депо Ковель, Львівська залізниця), трете — Аліна Янчевська (провідник поїзда №821/822 Київ—Фастів моторвагоного депо Фастів, Південно-Західна залізниця).

Усі учасники фіналу залишилися задоволеними, адже на них чекали не лише приємні подарунки, нагороди, премії, але й визнання колег та схвальні відгуки керівників. «Укотре переконуєшся, що ці традиції треба продовжувати і в подальшому. Ще раз підкреслюю талант цих людей, що знаходяться на передовій, забезпечуючи комфорт і затишок пасажирам», — сказав заступник генерального директора Укрзалізниці Анатолій Слободян, вручаючи нагороди.

Учасники проявили себе з різних сторін: не лише продемонстрували свої особисті таланти, але й показали рівень підготовки. За допомогою тестування були перевірені професійні теоретичні та практичні знання провідників, інші завдання дозволили оцінити кмітливість у нештатних ситуаціях, чемність, рівень сервісного обслуговування тощо. «Адже провідник повинен уміти гідно виходити з будь-яких нестандартних ситуацій, які виникають у дорозі під час спілкування з пасажирами», — підкреслив Анатолій Слободян.

 

Довідка

У конкурсі традиційно беруть участь провідники пасажирських та поїздів підвищеного комфорту, які особистим прикладом демонструють сумлінне виконання службових обов’язків та виробничих завдань, покращують якість і культуру обслуговування клієнтів, удосконалюють процес перевезень, пильнують безпеку руху.

Мета заходу — покращити якість і культуру обслуговування пасажирів, удосконалити систему надання послуг, сприяти обміну досвідом та підвищити рівень професійної майстерності провідників пасажирських вагонів. А керівництво отримало чудову нагоду вкотре перевірити знання та вміння працівників пасажирського сервісу до початку літніх пасажирських перевезень.

Переглядів: 778 | Додав: railroadersclub | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Форма входу

Пошук

Календар
«  Травень 2009  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Залізниці України

Сайт існує

railroadersclub © 2025
Використовуються технології uCoz