14 травня в Харкові на базі спортивного комплексу «Локомотив»
(Південна залізниця) відбувся фінал конкурсу «Кращий провідник року».
За перемогу змагалися 18 кращих провідників — по три від кожної
залізниці України.
Перше місце виборола Наталія Стародубцева (провідник причепного
вагона Харків—Варшава Харківської вагонної дільниці №1, Південна
залізниця), друге посіла Ольга Цикунова (провідник поїзда №83/84
Ковель—Одеса пасажирського вагонного депо Ковель, Львівська залізниця),
трете — Аліна Янчевська (провідник поїзда №821/822 Київ—Фастів
моторвагоного депо Фастів, Південно-Західна залізниця).
Усі учасники фіналу залишилися задоволеними, адже на них чекали не
лише приємні подарунки, нагороди, премії, але й визнання колег та
схвальні відгуки керівників. «Укотре переконуєшся, що ці традиції треба
продовжувати і в подальшому. Ще раз підкреслюю талант цих людей, що
знаходяться на передовій, забезпечуючи комфорт і затишок пасажирам», —
сказав заступник генерального директора Укрзалізниці Анатолій Слободян,
вручаючи нагороди.
Учасники проявили себе з різних сторін: не лише продемонстрували
свої особисті таланти, але й показали рівень підготовки. За допомогою
тестування були перевірені професійні теоретичні та практичні знання
провідників, інші завдання дозволили оцінити кмітливість у нештатних
ситуаціях, чемність, рівень сервісного обслуговування тощо. «Адже
провідник повинен уміти гідно виходити з будь-яких нестандартних
ситуацій, які виникають у дорозі під час спілкування з пасажирами», —
підкреслив Анатолій Слободян.
Довідка
У конкурсі традиційно беруть участь провідники пасажирських та
поїздів підвищеного комфорту, які особистим прикладом демонструють
сумлінне виконання службових обов’язків та виробничих завдань,
покращують якість і культуру обслуговування клієнтів, удосконалюють
процес перевезень, пильнують безпеку руху.
Мета заходу — покращити якість і культуру обслуговування пасажирів,
удосконалити систему надання послуг, сприяти обміну досвідом та
підвищити рівень професійної майстерності провідників пасажирських
вагонів. А керівництво отримало чудову нагоду вкотре перевірити знання
та вміння працівників пасажирського сервісу до початку літніх
пасажирських перевезень.
|