З метою покращення сервісного обслуговування пасажирів
Укрзалізниця продовжує працювати над новими системами продажу проїзних
документів, у тому числі через відділення Укрпошти. Від початку
запровадження Мінтрансзв’язку інноваційної системи «Єдиний електронний
квиток» станом на 13 травня цією послугою скористалися 2035 пасажирів —
упродовж квітня через поштові відділення було оформлено 1093 квитки на
поїзди.
Кількість бажаючих придбати проїзні документи через
Інтернет також постійно збільшується. Так, у квітні було куплено 874 та
заброньовано 730 залізничних квитків, а вже з початку травня куплено
341 та заброньовано 249 проїзних документів на поїзди.
Довідка
З 14 квітня 2009 року Мінтрансзв’язку впроваджена
послуга продажу залізничних та авіаквитків на пасажирський вид
транспорту в міжміському сполученні через відділення Укрпошти. 15 тис.
800 поштових відділень охоплюють усю територію України. З них 1,5 тис.
відділень повністю автоматизовані — з прямим доступом до Інтернету та
можливістю напряму придбати квиток; у інших — з можливістю замовити
квиток по телефону з безкоштовною його доставкою наступного дня додому
замовнику
30 березня 2009 року Укрзалізниця запровадила 2-й етап
програми з оформлення проїзних документів через Інтернет, коли пасажир
може оплатити через Інтернет повну вартість проїзду та послугу
замовлення з наступним оформленням квитка в касі.
Зайшовши на офіційний веб-сайт Укрзалізниці www.uz.gov.uа,
у розділ Продаж та замовлення квитків через Інтернет, можна отримати
довідку щодо наявності вільних місць у поїздах, вартості проїзду та
оформити замовлення.
Оплатити замовлення можна платіжною карткою
Національної системи масових електронних платежів (НСМЕП) або
міжнародною платіжною карткою (VISA, MasterCard, VISA Elektron, Maestro
). Після оплати пасажир отримує код, за пред’явленням якого він
оформляє свій квиток у будь-якій касі Укрзалізниці в будь-який день до
відправлення свого поїзда.
|