З 5 квітня по 6 травня цього року, з початку проведення експерименту
щодо забезпечення пасажирів під час подорожі продуктовими наборами та
чайною продукцією, пасажири придбали 1200 таких наборів, у тому числі в
купейному вагоні — 760 од., у вагоні СВ — 440 од.
Паралельно з запровадженням нової послуги залізничники проводили
анкетування пасажирів та вивчали попит. Більшість опитаних, а це 34%,
назвали зручність причиною, що вплинула на їх рішення придбати
продуктовий набір. 68% пасажирів відзначили нову послугу корисною для
себе.
Залізничники продовжують вивчати зауваження та пропозиції пасажирів і
сподіваються, що ця послуга ставатиме все більш затребуваною й зручною.
Забезпечення пасажирів залізничного транспорту харчуванням під час
подорожі — цивілізована норма, яка розповсюджена в країнах Західної
Європи та Росії. Укрзалізниця запровадила цю послугу в розрізі
підготовки залізничної галузі до перевезення пасажирів під час
проведення Євро-2012. «Ланч-бокси» допоможуть пасажиру заощадити час
(не треба буде заздалегідь купувати їжу) та збережуть здоров’я,
зважаючи на велику кількість випадків харчових отруєнь, що виникають
унаслідок придбання неякісних продуктів на перонах у приватних осіб.
Довідка
З метою покращення сервісного обслуговування пасажирів Південно-Західна
залізниця з 5 квітня поточного року запровадила нову експериментальну
послугу в пасажирському поїзді №05/06 сполученням Київ—Москва (купейний
вагон №8 і СВ №13). Вартість продуктового набору в купейному вагоні
складає 35 грн., у вагоні СВ — 45 грн.
Вартість оплачується пасажиром за бажанням при оформленні проїзного
документа. Переоформлення, повернення проїзних документів з оплаченою
вартістю нової послуги проводиться у встановленому порядку.
Сам продуктовий набір провідники принесуть безпосередньо пасажиру на його місце в вагоні.
|