
Зниження тарифів на контейнерні та контрейлерні перевезення,
доставка мінеральних добрив, легкових автомобілів та інших вантажів на
відстань до 300 кілометрів, на думку учасників міжнародної конференції
«Перспективні технології залізничних перевезень» один з найголовніших
чинників, які впливатимуть на ефективність роботи залізниць в нинішніх
економічних умовах. Фахівці переконані, що на часі впроваджувати ті
проекти та реформи, які виведуть залізничників на конкуруючі позиції з
автоперевізниками, а це – близьке та середнє (до 300 км) сполучення.
Активну участь у конференції взяли і українські науковці, які
представили свої розробки в галузі залізничних перевезень. Зокрема на
форумі були представлені дослідження в сфері комбінованих перевезень з
порівняльним аналізом економічної доцільності автомобільних та
інтермодальних перевезень; дослідження з використання альтернативних
видів транспорту – бімодальних візків тощо.
Олександр Пшінько, ректор Дніпропетровського національного університету
залізничного транспорту ім. ак. В. Лазаряна, наголосив, що галузева
наука приділяє увагу не лише новітнім винаходам та технологіям, але й
підготовці кваліфікованих кадрів, які б удосконалювали та прискорювали
розвиток українських залізниць не лише теоретично, але й були здатними
втілювати свої розробки у повсякденній практиці. «Ми переконані, що
рівень знань та професійних вмінь наших випускників має бути щороку
вищим. Сьогодні академія домовилася про тісну співпрацю з нашими
колегами з Франції. Налагоджуємо контакти з низкою країн-партнерів, щоб
забезпечити нашим студентам найширші можливості ознайомитися з
новітніми технологіями та світовими науковими надбаннями у сфері
залізничного транспорту», — переконував Олександр Пшінько.
Довідково. Міжнародна конференція залізничників проходить 1-3
квітня у Яремче (Прикарпаття». Участь у заході беруть делегації з
України, Польщі, Литви, Казахстану. На порядку денному теми про шляхи
підвищення конкурентоспроможності вантажних перевезень та перспективи
розвитку пасажирських, а також можливості використання бімодальних
перевезень за технологією RаilRunner на українських залізницях.
|