Донецька залізниця повністю виконала заплановані ремонтні роботи
колії. У 2009 році різними видами ремонту оздоровлено 573,2 км колії, у
тому числі модернізовано — 70,6 км, капітально відремонтовано — 186 км,
здійснено середній ремонт — 216,6 км і комплексно-оздоровчий — 100 км.
Окрім того, замінено на нові 220 комплектів стрілочних переводів, з них
180 комплектів — на залізобетонних брусах.
Від стану колії залежать безперервність і безпека руху поїздів, а також
ефективність використання технічних засобів залізниці. Тому постійно
проводяться роботи з посилення надійності всіх елементів колії:
залізобетонних шпал, нових конструкцій стрілочних переводів, рейкових
скріплень різних типів тощо. Під час ремонту колії обов’язково
дотримуються правила особистої безпеки працівників, а також безпека та
графік руху пасажирських і вантажних потягів.
У 2009 році основні ремонтні роботи проходили на дільницях
Дебальцеве—Красна Могила, Красноармійськ—Гродівка, Родакове—Сімейкине,
Поснікове—Сорочине, Ясинуватський вузол, станція Донецьк.
Довідка:
Ремонт і модернізація колій здійснюються згідно з програмою розвитку
транспортних коридорів та швидкісного руху в Україні. Сучасна
технологія передбачає заміну верхньої будови колії (рейок і шпал),
глибоке очищення баласту щебенеочисними машинами та ремонт
водовідвідних споруд. Оздоровлення залізничної колії збільшує
надійність усіх технічних пристроїв, включаючи системи автоматики,
телемеханіки та зв'язку, сприяє підвищенню інтенсивності пропуску
потягів і безпеці руху. На всіх ділянках, де проводяться ремонтні
роботи, встановлено максимально допустиму швидкість руху поїздів.
|