Донецька залізниця плідно виконує
програми з ремонту рухомого складу, особлива увага приділяється ремонту
пасажирських вагонів. Так, за п’ять місяців 2010 року в умовах депо
різними видами ремонту оздоровлено 252 пасажирські вагони, у тому числі
деповським — 204, капітальним — 48 одиниць. Під час капітального
ремонту проводиться заміна головних вузлів та пошкоджених деталей, а
також їх модернізація, додатково знімається частина обшивки кузова для
заміни теплоізоляції та електропроводки. Крім цього, оновлюється
внутрішній інтер’єр пасажирського вагону.
До того ж за п’ять місяців цього року поточним
деповським ремонтом оздоровлено 8 маневрових тепловозів, 7 вантажних
тепловозів, 11 електровозів. Під час поточного ремонту замінюються та
відновлюються окремі вузли й деталі локомотива, після чого проводяться
регулювання та випробування, які гарантують працездатність у
міжремонтний період. Тривалість технічної експлуатації встановлюється з
урахуванням пробігу, обсягів роботи локомотива та інших показників.
В умовах заводів капітально відремонтовано 5 електровозів та 6 маневрових тепловозів.
Для Донецької залізниці, як найбільш потужної
вантажної магістралі України, ремонт вагонів має важливе значення. За
цей період у вагонних депо відремонтовано 3318 вантажних вагонів парку
Укрзалізниці, зокрема 155 критих вагонів, 3115 піввагонів, 47
універсальних платформ. Окрім цього, відремонтовано 1767 вантажних
одиниць, які знаходяться у власності промислових підприємств.
Довідка
Ремонт пасажирських вагонів виконується у депо
Донецьк, Маріуполь та Дебальцеве. Тяговий рухомий склад ремонтують у
депо Красний Лиман (електровози), Волноваха (маневрові тепловози),
Слов’янськ та Красноармійськ (вантажні тепловози).
Донецька залізниця має у своєму розпорядженні потужну
базу з ремонту вантажних вагонів —13 депо, з них 8 можуть проводити
деповський і капітальний ремонт усіх видів вантажного рухомого складу
та 5 депо спеціалізуються на технічному обслуговуванні й підготовці
вагонів під навантаження.
Прес-служба Донецької залізниці
|