Одним із головних для
залізничників наразі залишається питання організації своєчасної
підготовки споруд колійного господарства та об’єктів водопостачання для
забезпечення безперебійного та безперервного руху поїздів на період
льодоходу , пропуску весняного та літнього паводків. На Львівській залізниці працює оперативний штаб, який контролює надійн ість експлуатаці ї ділянок залізничного полотна, що знаходяться у складних інженерно-геологічних умовах.
Наразі під час проходження льодоходу та паводків на
залізниці небезпечни ми залишаються 28 ділянок земляного полотна та 141
небезпечний об’єкт колійного господарства , на яких , під час руху ,
локомотивним бригадам необхідно бути особливо пильними. З цією
ситуацією ознайомлені керівники локомотивних депо. Проведено інструктаж
локомотивних бригад.
Подбали залізничники і про обстеження отворів малих
мостів та водовідвідних труб, водовідводів, найбільш небезпечних місць
земляного полотна, сходу снігових лавин .
На сьогодні на залізниці сформовано 12 протирозмивних
поїздів із 62 одиницями рухомого складу (41 платформа бутового каменю,
10 платформ зі щебенем та 11 критих вагонів, заповнених мішками з
піском) та створено запас інертного матеріалу в місцях складування
(Самбір, Стрий, Чернівці, Хриплін, Воловець). Також у ході підготовки
колійники забезпечили і ремонт автотракторної техніки.
Кар´єроупліннями, які розташовані на території ДТГО ”Львівська
залізниця”, сформовано необхідний запас бутового каменю.
|