Головна
Реєстрація
Вхід
П`ятниця
29.03.2024
15:41
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню

Міні-чат

Статистика

Онлайн пассажиров всего: 1
Гостей: 1
Пассажиров: 0

  
Головна » 2010 » Квітень » 15 » Фінансовий план залізниць України на 2010 рік був складений ще наприкінці 2009 року. Основними його завданнями є розвиток проектів галузі та
18:26
Фінансовий план залізниць України на 2010 рік був складений ще наприкінці 2009 року. Основними його завданнями є розвиток проектів галузі та

Фінансовий план залізниць України на 2010 рік був складений ще наприкінці 2009 року. Основними його завданнями є розвиток проектів галузі та впровадження енергозберігаючих технологій, — про це стало відомо від генерального директора Укрзалізниці Михайла Костюка під час робочої поїздки Придніпровською залізницею 14 квітня цього року.

За його словами, однією з головних програм стане розвиток транснаціонального пасажирського коридору Львів-Київ-Харків до Дніпропетровська та Донецька, де буде запроваджений прискорений пасажирський рух в контексті підготовки до Євро-2012. «Цей коридор буде максимально звільнений від вантажного руху та матиме статус пріоритетного пасажирського коридору. Вантажний рух буде розведений північним та південним напрямком. Вантажі убік портів підуть на південь, все, а з Росії транзитом до Європи — північним напрямком», — зауважив Михайло Костюк.

Також, за словами очільника Укрзалізниці, у 2010 році актуальною стане програма модернізації тягового рухомого складу. «На впровадженні сучасних двигунів можливо зекономити 27% дизпалива та 140% мастильних матеріалів», — повідомив генеральний директор Укрзалізниці.

Крім того, пріоритетним напрямком роботи для залізничників залишається збільшення пропускної здатності у бік портів. «Вже є стабілізація в транзиті, ми не добрали до рівня минулого року лише 2% транзиту — це вже добрий показник. Я сподіваюся, що надалі ми будемо нарощувати обсяги перевезень, для цього треба збільшити пропускну здатність на порти України», — зазначив Михайло Костюк. Залізничники планують звільнити основний кримський напрямок, щоб зробити комфортний рух пасажирських потягів, а вантажний запустити паралельно через портовий регіон Миколаєва та Херсона, покращити пропускну здатність на порти Чорного моря.

Переглядів: 380 | Додав: railroadersclub | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Форма входу

Пошук

Календар
«  Квітень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Залізниці України

Сайт існує

railroadersclub © 2024
Використовуються технології uCoz