Головна
Реєстрація
Вхід
Неділя
17.12.2017
14:05
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню

Міні-чат

Статистика

Онлайн пассажиров всего: 1
Гостей: 1
Пассажиров: 0

  
Головна » 2010 » Травень » 25 » До Владивостока курсуватимуть безпересадкові причіпні вагони
19:14
До Владивостока курсуватимуть безпересадкові причіпні вагони
 

Маршрут прямування поїзда № 53/54 сполученням Харків — Владивосток з 30 травня 2010 року буде обмежено до станції Уфа. Таке рішення було ухвалене спільно з російськими залізничниками через відсутність попиту.

При розробці графіка руху пасажирських поїздів на 2010-2011 рр. було прийнято рішення обмежити маршрут прямування поїзда № 53/54 Харків — Владивосток до станції Уфа, оскільки прямих пасажирів з Харкова до Владивостока за один рейс було не більше 10 осіб. Основна висадка пасажирів здійснювалася на станціях Самара, Уфа, Челябінськ, Новосибірськ та Красноярськ. Для прикладу у поїзді, що рушив 6 травня 2010 року з Харкова до Владивостока їхав один пасажир, а 4 травня до кінцевої зупинки не було придбано жодного квитка.

У сполученні до станції Владивосток у складі поїзда № 53/54 Харків — Уфа передбачено курсування двох причіпних вагонів (один вагон Харків — Владивосток і один вагон Київ — Владивосток курсуванням через день), у сполученні до станції Красноярськ — двох вагонів (один вагон Харків — Красноярськ курсуванням через день, і по одному вагону Маріуполь — Красноярськ і Дніпропетровськ — Красноярськ курсуванням один раз на чотири дні кожен). Причеплення вагонів, що курсуватимуть до Владивостока та Красноярська, буде здійснюватися до поїзда № 133/134 Пенза — Владивосток на станції Самара.

Затверджений порядок курсування поїзда № 53/54 Харків–Уфа з безпересадковими вагонами до Владивостока, Уфи та Красноярська забезпечить у повному обсязі вивезення пасажирів у даному напрямку.

Довідково:

Швидкий поїзд № 53/54 Харків — Владивосток формування Південної залізниці курсує з 1986 року. Спочатку до складу поїзда входили 9 пасажирських вагонів і вагон-ресторан приписки Південної залізниці, а також 9 причіпних вагонів Далекосхідної, Забайкальської, Східно-Сибірської, Красноярської й Байкало-Амурської залізниць. У літній період потяг курсував щодня, у осінньо-зимовий період – через день по парних числах.

З 1994 року потяг почав курсувати увесь рік через день по парних числах, а схема його змінилася: у потязі курсували 10 пасажирських вагонів і вагон-ресторан формування Укрзалізниці (5 вагонів Південної залізниці, два вагони Донецької, два вагони Південно-Західної та один вагон Придніпровської залізниць).

Переглядів: 285 | Додав: railroadersclub | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Форма входу

Пошук

Календар
«  Травень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Залізниці України

Сайт існує

railroadersclub © 2017
Використовуються технології uCoz