Головна
Реєстрація
Вхід
П`ятниця
19.04.2024
16:15
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню

Міні-чат

Статистика

Онлайн пассажиров всего: 1
Гостей: 1
Пассажиров: 0

  
Головна » 2010 » Лютий » 5 » Борис Остапюк: «Ремонтну базу рухомого складу потрібно модернізувати»
22:34
Борис Остапюк: «Ремонтну базу рухомого складу потрібно модернізувати»

Про це 3 лютого 2010 року сказав начальник Донецької залізниці Борис Остапюк під час робочого об'їзду Луганської дирекції залізничних перевезень, побувавши у вузлових структурних підрозділах Попасної, Родакове і Луганська.

«Донецька залізниця має в своєму розпорядженні потужну ремонтну базу рухомого складу. Показники роботи значні, але в більшості наших структурних підприємств існує достатньо площ, які можна ще використовувати. У зв'язку з існуючими проблемами з якістю виконуваних робіт, сьогодні необхідно максимально відійти від послуг вагоноремонтних заводів і проводити важкі види ремонтів локомотивів, пасажирських і вантажних вагонів в умовах депо дороги. Це дасть можливість не тільки економити засоби, але і контролювати якість робіт, а також задіяти до експлуатації та ремонту працівників наших підрозділів і підвищити їх зайнятість», — сказав Борис Остапюк.

На думку начальника Донецької залізниці, локомотивне депо Попасна показове в плані розвитку модернізації. Воно володіє хорошою оздоровчою базою і має резерв площ для будівництва нових цехів. Тому в перспективі необхідно розглянути питання про модернізацію тепловозів ЧМЭ3 в ЧМЭ3П в умовах депо.

Борис Остапюк дав доручення прорахувати економічну можливість модернізації локомотивів, що включає ціну обладнання, витрати на робочу силу, виробничі можливості і передбачуваний ефект.

Крім того, начальник Донецької залізниці традиційно особливу увагу звернув на пасажирське господарство. У пасажирському вагонному депо Луганськ будується новий цех технічного обслуговування (ТО-3), де вже введено в експлуатацію сучасне обладнання діагностики блоків пасажирських вагонів.

Як зазначив Борис Остапюк, інтенсивність експлуатації вагонів зростає і вимагає посилення технічного огляду в пунктах формування пасажирських поїздів. Завдяки новій комп'ютерній системі перевірка складних блоків здійснюватиметься за лічені секунди з відображенням діагностичної інформації на табло. Це дозволить позбутися суб'єктивного чинника при дослідженні деталей і впливу людського фактора, що безперечно, підвищить безпеку перевезень.

«Про залізницю, в першу чергу, судять по роботі з пасажирами. А це і сервіс обслуговування, і комфорт в дорозі. Але необхідно пам'ятати, що обслуговування пасажирів починається з депо, у момент підготовки потягу в рейс», — підсумував начальник дороги.

Переглядів: 677 | Додав: railroadersclub | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Форма входу

Пошук

Календар
«  Лютий 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Залізниці України

Сайт існує

railroadersclub © 2024
Використовуються технології uCoz