Головна
Реєстрація
Вхід
П`ятниця
17.05.2024
04:40
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню

Міні-чат

Статистика

Онлайн пассажиров всего: 1
Гостей: 1
Пассажиров: 0

  
Головна » 2008 » Жовтень » 18 » Для покращення якості обслуговування пасажирів Укрзалізниця об`єднала теорію, наукові дослідження і практику
19:49
Для покращення якості обслуговування пасажирів Укрзалізниця об`єднала теорію, наукові дослідження і практику

8-9 жовтня 2008 року в м. Сімферополі відбулась Перша науково-практична конференція «Маркетинг і логістика в системі менеджменту пасажирських перевезень на залізничному транспорті» за участю представників Укрзалізниці, залізниць України і вищих навчальних закладів залізничної галузі – Української державної академії залізничного транспорту (м. Харків), Державного економіко-технологічного університету (м. Київ), Донецького інституту залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспорту (м. Донецьк) та Львівського факультету Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. академіка Лазаряна (м. Львів). Організатором заходу було Головне пасажирське управління Державної адміністрації залізничного транспорту України.

Метою проведення конференції стало узагальнення досвіду впровадження маркетингових і логістичних концепцій в діяльність пасажирських господарств на залізничному транспорті України, удосконалення маркетингового менеджменту, розвиток сервісу і теоретичних основ оптимізації матеріальних, фінансових, інформаційних потоків в економічній підсистемі пасажирського транспорту залізниць країни.

Начальник Головного пасажирського управління Укрзалізниці Леонід Лобойко, підкреслив значення маркетингових досліджень як головного інструмента покращення роботи пасажирського господарства на залізницях і відмітив, що «Маркетингові дослідження допомагають керівникам приймати рішення, і тому важливо не лише виконувати наукові роботи, але і поєднати теорію, наукову роботу з практикою».

Під час обговорень розглядались перспективи розширення спектру сервісних послуг для пасажирів (зокрема, доставка багажу до місця слідування пасажира, бронювання або придбання квитків за півроку до поїздки), підвищення якості їх надання до європейського рівня. Відмічено необхідність поглиблення сегментації пасажирів для забезпечення більш диференційованого і комплексного сервісу, приведення у відповідність стратегічної настанови у співвідношенні «ціна – якість» з використанням маркетингових підходів.

Учасниками конференції було прийняте рішення створити координаційну раду і в майбутньому проводити подібні форуми щорічно, із залученням представників закордонних державних адміністрацій та навчальних закладів, а в подальшому, за наявності позитивного досвіду, надати їм статус міжнародних.

Переглядів: 559 | Додав: railroadersclub | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Форма входу

Пошук

Календар
«  Жовтень 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Залізниці України

Сайт існує

railroadersclub © 2024
Використовуються технології uCoz