За дорученням Міністра транспорту та зв’язку Йосипа Вінського з 3
жовтня поточного року Укрзалізниця призупинила планову індексацію
тарифів для перевезення вантажів гірничо-металургійного комплексу. Це
стосується перевезення руди і концентратів залізних, коксу, вапняку для
флюсування та чорних металів. Знижені коефіцієнти будуть
застосовуватися протягом одного місяця.
Таке рішення було прийняте через погіршення економічної ситуації у
гірничо-металургійному комплексі. „З вересня намітилася негативна
тенденція скорочення обсягів перевезень сировини та готової продукції.
Така ситуація нас тривожить, зважаючи на те, що підприємства
гірничо-металургійного комплексу це стратегічний клієнт та партнер
залізниць. У загальному обсязі вантажів частка перевезень вантажів ГМК
складає близько 40%”, – заявив на брифінгу, що відбувся 2 жовтня
поточного року заступник Генерального директора Укрзалізниці Віктор
Чорний.
У свою чергу, залізничники очікують на зустрічні кроки від
підприємств ГМК: „Ми з розумінням ставимося до проблем, що склалися у
наших стратегічних партнерів та у свою чергу також сподіваємося на
зустрічні кроки,” – зауважив Віктор Чорний. За словами заступника
Генерального директора Укрзалізниці мова, насамперед, йде про виконання
доручення протоколу засідання Кабінету Міністрів України, що відбулося
17 вересня, пункт 5.2, яким КМУ зобов’язує Мінпромполітики провести
роботу з підприємствами ГМК на предмет зниження цін на внутрішньому
ринку на металопродукцію на 30%.
Враховуючи вищевказане керівництво Укрзалізниці веде переговори з
найбільшими постачальниками металургійної продукції для залізниць щодо
зменшення цін. Наразі залізничники вже досягли певних домовленостей з
меткомбінатом „Азовсталь” щодо зниження закупівельної вартості рейок
для потреб залізниць. За прогнозами Віктора Чорного вже на початку
жовтня це питання буде вирішено.
Також заступник Генерального директора Укрзалізниці зазначив, що,
на жаль, інших домовленостей з великими підприємствами ГМК поки що
немає та виказав сподівання на позитивний відгук з боку таких великих
підприємств, як Запоріжсталь, металургійних підприємств Донецького
регіону та інших.
|