Головна
Реєстрація
Вхід
Четвер
02.05.2024
06:37
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню

Міні-чат

Статистика

Онлайн пассажиров всего: 1
Гостей: 1
Пассажиров: 0

  
Головна » 2008 » Жовтень » 2 » Влітку цього року Укрзалізниця перевезла близько 150,5 млн. пасажирів
20:02
Влітку цього року Укрзалізниця перевезла близько 150,5 млн. пасажирів
За три літні місяці поточного року залізниці України перевезли 150 млн. 432 тис. пасажирів, що на 0,4% більше кількості перевезених за відповідний період минулого року (влітку 2007 року було перевезено 149 млн. 856 тис. пасажирів).

Традиційно найбільш популярним напрямком під час літніх перевезень був кримський. За літо цього року в Крим було перевезено 3552 тис. пасажирів, а із Криму відправлено 3572 тис. пасажирів.

Довідково: У літній період цього року для перевезення пасажирів на відпочинок, крім цілорічних графікових поїздів, Укрзалізницею було призначено:

- 44 пари літніх графікових поїздів, в тому числі 32 пари поїздів в Кримському напрямку;

- 20 пар додаткових поїздів, в тому числі 12 пар поїздів в Кримському напрямку.

Також для забезпечення перевезень дітей було сформовано 7 дитячих составів із 127 вагонів.

Крім поїздів формування Укрзалізниці, курсували 48 пар літніх графікових поїздів формування СНД, з яких 39 пар поїздів в Кримському напрямку.

Пасажирські перевезення залишаються збитковими для залізниць. Збитки від них за літо склали 990,5 млн. грн., що на 402,6 млн. грн. більше, ніж у 2007 році. Від перевезень у приміському сполученні залізниці за літній період понесли збитки в сумі 504,9 млн. грн. проти 357,4 млн. грн. у 2007 році.

Зростанню обсягів збитків сприяє незадовільній рівень компенсацій за пільгові перевезення. Для прикладу, за 8 місяців 2008 року залізницям України було компенсовано 80,6 млн. грн., а пільгових транспортних послуг залізниці надали на суму 239,5 млн. Тобто, залізницям компенсували лише трохи більше третини від необхідної суми, а усі останні витрати лягають на залізниці.

Крім того в літній період збитки від таких перевезень зростають у декілька разів. Це пов’язано із завідомо високою собівартістю пасажирських перевезень, а також з тим, що збільшені обсяги перевезень пасажирів виконуються за рахунок формування додаткових поїздів, витрати на котрі суттєво перевищують витрати на звичайні поїзди. Адже додаткові поїзди формуються зазвичай із вагонів, які необхідно додатково готувати. Крім цього, багато додаткових поїздів також перевозяться за допомогою більш потужних та енергоозброєних вантажних локомотивів, експлуатація яких більш витратна, ніж експлуатація пасажирських локомотивів. Все це безпосередньо позначається на збільшенні рівня збитковості і без того нерентабельних пасажирських перевезень.

Переглядів: 599 | Додав: railroadersclub | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Форма входу

Пошук

Календар
«  Жовтень 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Залізниці України

Сайт існує

railroadersclub © 2024
Використовуються технології uCoz